Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Fikk en tilbakemelding på et innlegg her som jeg igrunnen er forundret over. Jeg forstår at mange blir skremt av innlegg som omhandler ting man ikke ønsker skal skje. Men på den andre siden så er det også en del av svangerskapet og særlig i 1 trimester hvor vi er nå. Når det gjelder den "regelen" om at det skal stå i overskriften hva innlegget handler om om det er noe trist så tror jeg det er vanskelig så lenge det ikke står skrevet noe sted som det er opplagt at man skal se. I 1 trimester er det stor utskiftning av folk som er innom her hele tiden på grunn av mange ting, og det vil da stadig være flere som ikke vet om disse uskrevne reglene, som det da vil være umulig å kreve at folk skal vite om og ta hensyn til. Nå er jeg 8+5 allerede, og det betyr at jeg snart er ferdig her inne på 1 trimester. OG det er også først i dag denne "regelen" blir fortalt meg. Det synes jeg sier noe om hvor vanskelig det er å få slike "regler" til å holdes når folk her inne ikke vet om de. Men igjen, jeg har forståelse for at man kan bli urolig av slike innlegg men tror det er vanskelig å ta hensyn til alle ved hjelp av uskrevne regler.
tayni Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 føler jeg kan svare på denne da det var jeg som kommenterte dette. er helt enig at man må kunne skrive innlegg som for noen kan virke skremmende, men som allikevel er faktum når det gjelder 1 trimester. det er jo dessverre sånn at sa/ma og både "farlige" og "ufarlige" blødninger er veldig normalt første del av svangerskapet. dette er noe som mange har behov for å snakkke om (inkludert meg), men som mange bare blir ekstra bekymret av og ikke ønsker å lese om. det har jo blitt masse diskutert her. det jeg har lagt merke til er at mange velger å være ganske tydelig i overskriften sin hva innlegget gjelder. dette er jo ikke noen "regel", men mange velger å gjøre det av hensyn til de som ikke ønsker å lese om det. for det er jo sånn at alle svangerskap er forskjellig. det som endte dårlig for noen kan jo ende bra for andre. dette innlegget er ikke ment som noen start på debatt eller noen ting. bare en forklaring på hva jeg mente når jeg kommenterte innlegget tidligere. og er heller ikke meningen å lage noen regel som folk må følge, men heller bruke litt sunn fornuft når man legger ut innlegg.
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Dette er bare min mening, men jeg synes ærlig talt at folk skal få kunne skrive akkurat det de føler for. Synes ikke noen skal være mindre velkommen enn andre og disse sidene er for å kunne dele erfaringer og tanker med hverandre. Hvis noen ikke liker det så tror jeg de må slutte å være her inne..... for akkurat sånn som "titten på hjørnet....." skriver - det er så utskiftning at disse debattene kun gjør folk som trenger å snakke om triste ting blir enda mer lei seg. Ha en fin dag alle sammen, og tusen takk for alle innlegg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå