Gå til innhold

Kveldstreff i Drammen?

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som kunne tenke seg treff på kveldstid? Jeg er glad for fortsatt å kunne være i jobb, men da passer det jo ikke med treff på formiddagen. Si fra om det er flere som har interesse av å treffes om ettermiddagen/kvelden, så finner vi et tidspunkt etter hvert...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136481754-kveldstreff-i-drammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan på litt forskjellige tider jeg, da... Fortsatt full jobb på meg og. Under tre uker igjen på jobb, da.... Blir godt å begynne permisjonen snart. Er absolutt med på kveldstreff en dag også. Til uka er kveldene imidlertid litt opptatt for min del. Uka etter der kan jeg nok få til noe...Men dere andre kan jo ha et treff før den tid:-)

Lenge siden siste kveldstreff nå ja. Jeg kan når som helst så jeg lar noen andre bestemme dag og tid. Men vet Fellini er blitt foreslått på formiddagstreff tidligere, og de åpner ikke før 3. Kanskje det kunne vært et sted å dra denne gangen?

Annonse

Åååååååååå! Vil veldig gjerne på kveldstreff (jobber dagtid), men akkurat den onsdagen har jeg både regnskapskurs og fødselsforberedende kurs samtidig...sukk. Tirsdager og torsdager er typisk kurskvelder for meg:( Men blir gjerne neste gang hvis jeg kan. Kos dere.

Ups, der hadde jeg jammen dobbeltbooket meg. Skal også på fødselsforberedende kurs, så det får bli treff på meg en annen gang. Jeg føler meg litt dum, siden det var mitt forslag å treffes da, men får skylde på at svangerskapståken har lagt seg her!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...