Gå til innhold

Kveldstreff i Drammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som kunne tenke seg treff på kveldstid? Jeg er glad for fortsatt å kunne være i jobb, men da passer det jo ikke med treff på formiddagen. Si fra om det er flere som har interesse av å treffes om ettermiddagen/kvelden, så finner vi et tidspunkt etter hvert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan på litt forskjellige tider jeg, da... Fortsatt full jobb på meg og. Under tre uker igjen på jobb, da.... Blir godt å begynne permisjonen snart. Er absolutt med på kveldstreff en dag også. Til uka er kveldene imidlertid litt opptatt for min del. Uka etter der kan jeg nok få til noe...Men dere andre kan jo ha et treff før den tid:-)

Skrevet

Lenge siden siste kveldstreff nå ja. Jeg kan når som helst så jeg lar noen andre bestemme dag og tid. Men vet Fellini er blitt foreslått på formiddagstreff tidligere, og de åpner ikke før 3. Kanskje det kunne vært et sted å dra denne gangen?

Skrevet

Flott at dere er med:-) Da setter jeg opp et forslag - som dere forøvrig gjerne må endre på: onsdag 23. januar kl 18 på Fellini.

Skrevet

Kommer om ikke jeg skal noe annet. Må sjekke kalenderen hjemme først:-)

Skrevet

Åååååååååå! Vil veldig gjerne på kveldstreff (jobber dagtid), men akkurat den onsdagen har jeg både regnskapskurs og fødselsforberedende kurs samtidig...sukk. Tirsdager og torsdager er typisk kurskvelder for meg:( Men blir gjerne neste gang hvis jeg kan. Kos dere.

Skrevet

har aldri vært med på bim-treff før... er 30+3 i dag :)

er det bindende påmelding? har slitt med kvalme gjennom hele svangerskapet, og derfor er jeg litt uforutsigbar... har veldig lyst til å bli med da :)

Skrevet

Ikke noe bindene her... Helt lov å ta forbehold om formen ikke er bra...

Skrevet

Ups, der hadde jeg jammen dobbeltbooket meg. Skal også på fødselsforberedende kurs, så det får bli treff på meg en annen gang. Jeg føler meg litt dum, siden det var mitt forslag å treffes da, men får skylde på at svangerskapståken har lagt seg her!

Skrevet

Da møtes vi kanskje på kurset da Zuri?? Hvis det er på sykehuset du skal og det er første av to kvelder?

Vi får organisere et nytt kveldstreff igjen snart:)

Skrevet

Det gjør vi da:-) Blir spennende å se om det er interessant, kurset. Vi to får heller gjøre et nytt forsøk på å dra på eller arrangere treff en annen gang!

Gunhild

Skrevet

Jeg får desverre også melde fra, da jeg reiser til DK onsdag morgen.

Skrevet

Eh..visst mange som faller fra her....

Men - Jeg kommer :-)

Ehh - kan noen forklare meg hvor Fellini er ? Papirbredden ?? Må innrømme jeg ikke har vært der ennå...

Kari Anne

Skrevet

Fellini er den restauranten som ligger inne på kinocity. I 2.etg der.

Skrevet

Jeg blir veldig gjerne med:)

Har bare vært med på et treff før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...