Gå til innhold

Nytt BIM treff for aprilmammaer den 22. januar kl 17:30 på Egon Restaurant på Paleet i Karl Johan

Anbefalte innlegg

Hei. Nytt BIM treff satt opp tirsdag 22. januar kl 17:30 på Egon Restaurant i Paleet Karl Johan. Påmelding til [email protected]. Velkommen skal du være. Treffet i går på La Rosa Magra var særdeles koselelig med 12 mammaer i alderen 19-33.

Fortsetter under...

Det er utrolig, men av alle treffene for oss April-mammaer som er satt opp i Oslo har jeg ikke hatt mulighet til å være med på ett eneste ett og det her ble intet unntak - hyttetur med jobben fra 21. til 23. januar... Tror ikke det er meningen at jeg skal få vært på treff :( Jaja, satser på at det går neste gang, dere får kose dere :)

Hei. Vi setter opp et nytt 14 dager senere, dvs den 5 februar. vet ikke hvor dette blir ennå. Da kanskje du kan være med? Vi vil ha treff hver 14 dag.

Annonse

Jeg har vært så dårlig hittil i svangerskapet at jeg ikke har hatt sjanse til å være med selv om jeg har hatt lyst. Har det littegranne lettere nå. Kan jeg melde meg på med et lite forbehold? Altså at jeg dukker opp om jeg kjenner jeg klarer det den dagen? :)

hei!

jeg har ikke vært med på bim-treff tidligere. Er det fler enn meg eller er det en veldig sammensveiset gjeng jeg møter?

Har nemlig veldig lyst til å bli med 22.januar.

Jeg er 26 og har termin 6.april!

Annonse

Hei. det er bare å komme. Noen nye hver gang. Vi gebynner å bli en fin gjeng på mammaer i alderen 19-34 år fra forskjellige steder i byen. Velkommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...