Gå til innhold

Nytt BIM treff for aprilmammaer den 22. januar kl 17:30 på Egon Restaurant på Paleet i Karl Johan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Nytt BIM treff satt opp tirsdag 22. januar kl 17:30 på Egon Restaurant i Paleet Karl Johan. Påmelding til [email protected]. Velkommen skal du være. Treffet i går på La Rosa Magra var særdeles koselelig med 12 mammaer i alderen 19-33.

Skrevet

Takk for sist, det var kjempe hyggelig. Jeg vil gjerne bli med på neste treff også.

Skrevet

hei. Jeg vil veldig gjerne vœre med på neste treff.

Skrevet

Det er utrolig, men av alle treffene for oss April-mammaer som er satt opp i Oslo har jeg ikke hatt mulighet til å være med på ett eneste ett og det her ble intet unntak - hyttetur med jobben fra 21. til 23. januar... Tror ikke det er meningen at jeg skal få vært på treff :( Jaja, satser på at det går neste gang, dere får kose dere :)

Skrevet

Velkommen skal du være

Skrevet

Hei. Vi setter opp et nytt 14 dager senere, dvs den 5 februar. vet ikke hvor dette blir ennå. Da kanskje du kan være med? Vi vil ha treff hver 14 dag.

Skrevet

Jeg har vært så dårlig hittil i svangerskapet at jeg ikke har hatt sjanse til å være med selv om jeg har hatt lyst. Har det littegranne lettere nå. Kan jeg melde meg på med et lite forbehold? Altså at jeg dukker opp om jeg kjenner jeg klarer det den dagen? :)

Skrevet

hei.. jeg vil gjerne treffe deres... jeg er en kvinne på 32 som skal føde 25 april...

claudia

Skrevet

Så bra, da passer det :)

Skrevet

hei dere

helt ny i aprilmamma-klubben, tenkte det hadde vært hyggelig å være med på treff. Nesten sikker på at jeg kan neste tirsdag.

Skrevet

Så koselig. velkommen skal du være

Skrevet

Velkommen skal du være

Skrevet

hei!

jeg har ikke vært med på bim-treff tidligere. Er det fler enn meg eller er det en veldig sammensveiset gjeng jeg møter?

Har nemlig veldig lyst til å bli med 22.januar.

Jeg er 26 og har termin 6.april!

Skrevet

Hei. det er bare å komme. Noen nye hver gang. Vi gebynner å bli en fin gjeng på mammaer i alderen 19-34 år fra forskjellige steder i byen. Velkommen.

Skrevet

Hei alle sammen.

Da har jeg endelig fått meldt meg inn:)

Det var kjempe koselig sist og jeg blir gjerne med.

Blir koselig å se alle april mammaene

Skrevet

Hei!

Jeg var ny sist gang og det var ikke noe problem. Alle var veldig koselige.

Håper at du blir med:)

Skrevet

Jeg har ikke vært med før, men blir gjerne med. :) Er 26 og venter nr. 1 den 30. april

Skrevet

hei. jeg får dessverre ikke vært med allikevel:( men vil så gjerne. får prøve meg på neste treffet.

Skrevet

Bord bestilt på Egon i morgen kl 17:30.Ses alle sammen.Gleder meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...