Gå til innhold

sendt hjem igjen...=(


miss_s

Anbefalte innlegg

jaja skal inn igjen i dag da men, så håper ikke de sender meg hjem igjen for på mandag var jeg og der inne og jeg hadde 4 cm åpning,men likevel ble jeg sendt hjem.. blir irritert om de gjør det i dag, begynner å bli skikkelig vondt i ryggen...har tatt akkepuntur og alt som er mulig nå de siste dagene for at det skal komme igang,men vil jo ikke..og nå er jeg 13 dager over termin=( vil ha gullet mitt ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ser dårlig ut desverre...var på sykehuset igjen i dag, hadde 5 cm åpning nå men ble sendt hjem igjen... de sier bare tror det skjer i natt..men det har de sagt en en del ganger nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhr, så kjedelig! kan ikke forestille meg hvor lei du må være! er det masse vondt? Kommer de bare til å fortsette å la det gå sin gang? Får håpe de hadde rett denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg skjønner kjempegodt at du er sliten og lei nå. 13 dager på overtid er mye. Med hvis du prøver å se litt positivt på det kommer sikkert selve fødselsforløpet å gå mye lettere siden det allerde har åpnet seg så mye....eller har du helt forferdelig vondt nå også? Det er jo åpningsriene som er verst og du er allerde halveis. Vet du hvor mye åpning man kan ha før vannet går? Jeg hadde 2 cm åpning for en uke siden og har hatt endel små rier siden det, er spent på om de har hatt noen effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan de ikke evt sette i gang noe.. ta vannet for eksempel? slitsomt for deg å bli sendt hjem hele tiden da. Og du er jo langt over terminen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...