Gå til innhold

Sliter me å få sove :/


La vita è bella <3

Anbefalte innlegg

Hver natt må jeg på do et par ganger i løpet av natta, men jeg sliter så med å få sove igjen andre gangen.. Flere netter på rad jeg har ligget i rundt tre timer og bare vridd meg før jeg har fått sove igjen. Ekstra ekstra trøtt når vekkerklokka ringer aaltfor tidlig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Du skriver akkurat det eg sliter med. Eg er 11 veker og har hatt det sånn i over ei veke. Er pyton, var hos legen og fekk nåken dagr sjukemelding så eg kan ta meg inn igjen. Kor langt er du på veg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har AKKURAT det samme problemet. Jeg er ti uker på vei til fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jeg og...Sover veldig urolig og finner ingen god stilling. Er bare 6 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet jeg også,når jeg endelig har sovna,våkner jeg av at jeg må fryktelig på do,så er det å ligge å vri seg igjen til man sovner,også går det ei lita stund så er det på`n igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan melde meg inn i denne klubben jeg og :-(

-Har aldri sovet dårlig i hele mitt liv (er av typen "sovne før hode treffer puta"), er i uke 9 og har sovet dårlig nesten hver natt siden romjula :-( Sikkert hormonene som gjør det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som å lese om meg selv. Klarer rett og slett ikke å få sove uansett..Utrolig frustrerende..opp mellom 3-6 ganger hver natt, og klarer bare ikke å sove etterpå igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg plages ikke enda med mye dogåing, men jeg får nesten ikke såve.

Ligger å vrir meg mye og alt er bare ubehagelig:S

Går skole så er ikke sååå gøy å tvinge seg opp i 6 tia om mårran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere som har samme problemet. Bare så kjedelg at det ikke er noe å finne på midt på natta. I dag klarte jeg å sove til kvart på 6, da var jeg lys våken. Hele formiddagen gikk jo bort til soving da selvfølgelig, så regner ikke med jeg får retta opp det her med det første. Er 10 uker i morra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det slik fra uke 6-10, så gikk d over :) klarer en natt med god søvn og uten å må tisse. Er 12+ uke på vei nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde søvnproblemer veldig tidlig i svangerskapet. Kanskje i uke 5 - 6 . Husker ikke helt. Så gikk det over til å være søvnbehov hele tiden. Der jeg kunne sovne på en-to-tre. Og nå, så har det gått over til søvnproblemer igjen. Tar flere timer før jeg får sovne. Og når jeg våkner er jeg lys våken. Tankene svirrer, og ligger bare å vrir meg.

Og når jeg først sovner har jeg bare urolige og rare drømmer.

 

Tisser tre fire ganger om natten, og har vondt i ryggen.

Hehe.. Men men! Det er jo verdt det selvfølgelig! Men det er slitsomt..

Er 10 uker i morgen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...