Hilde40 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har tatt 2 graviditetstester som begge var positive hadde egentlig lagt gravidgreiene bort siden jeg har 3 flotte jenter. Men så måtte jeg ta ut hormonspiralen å hmmm ja kan vel konkludere med at " hoppe av i svingen" ikke hjelper selv når man er 40 hihi. Har hodet fult av masse spørsmål å rare tanker, er testene positiv pga hormonene til spiralen?, får man positiv test å så er man bare i overgangslderen?,skulle jeg kanskje tatt en test til før jeg tar den hos legen? osv ( hihi jada vet jeg er rar) Krysser fingre og tær for at alt kommer til å gå bra er tross alt bare 5-6 uker på vei så mye kan enda skje
Chezka Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Gratulerer!! Så gøy :-) Tror nok verken hormonspiral eller overgangsalder slår ut på testene gitt ;-) Jeg er 6+3, er 39 år og har en datter på 20 fra før. Vi har prøvd siden august. Skal du ta duotest/fostervannsprøve?
Henan Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Du er litt lik meg du, med tre barn fra før og en overraskelse på vei! Fint å lese om deg og at du har humor! Lykke til videre.
Shabby* Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Gratulerer så mye! Spennende tider i vente. Selv er jeg snart 38 år og venter på nr. 3. Har en jente på 10 år og en gutt på 7 år fra før av.
Hilde40 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 deilig å se andre i samme alder og gravid blir å benytte meg av de tilbud som er for meg i min situasjon snakket med lege i dag å blir sendt til trondheim i 3D ultralyd til de eksperter som er der Har brukt 2 netter på å søke meg rundt på nettet om alt mulig hihi har 3 jenter fra før på snart 14 , snart 12 og på 3 å det kommer bare til å bli flott med ei/en til pappaen er i lykkerus hihi skikkelig hanefar lykkee til til dere også får holde oss opptatert her om hvordan alt går ;=)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 GRATULERER )) Vi er omtrent like langt på vei, og får forhåpentligvis følge hverandre videre på veien Klem
Rose69 Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Så spennende! Ja, livet kan overraske :-) Ei venninne på nå 42 år hadde også blitt ferdig m "unge-greiene", har 3 tenåringsbarn.Men så ble hun gravid i en alder av 41.Hun storkoser seg med sin lille prinsesse! Barn er en gave, ta det imot med åpne armer! Lykke til videre som gravid :-))) Klem
Henan Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Dette var fint å lese for meg som også ble overrasket denne gangen. Jeg tar til meg alle oppmuntringer!
ca lykkelig Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer så mye, du er nok gravid. Selv har vi "hoppet av i svingen" ei god stund nå, men ble litt lei av det i jula=) Lurer nå på om jeg må til byen for å kjøpe meg en test. . . . Synes puppene er ømme, og mensen er uteblitt nå noen dager. Er 36 år, og har to gutter på 7 og 4 år. Klem.
Nilla43 Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Gartulerer - du er nok en fruktbar dame ;-))) Positiv HCG test betyr nok bare en ting - G R A V I D! Lykke til!
Hilde40 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2008 sitter enda med den der "wow en liten til" følelsen måtte ringe gubben på jobb i dag å fortelle han at jeg var skikkelig gald for å være gravid hihi Han jubla for han hadde vært redd jeg ikke blei no glad i det hele tatt hihi men hvem blir ikke glad (dette blir hannes 2 barn, de to største hadde jeg fra før) Vi venta i 6 år før vi klarte å bli gravid med Oda og da er det jo berre kos at det skjedde så fort nu hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå