Gå til innhold

Ja så er jeg gravid ;)

Hilde40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt 2 graviditetstester som begge var positive ;)

hadde egentlig lagt gravidgreiene bort siden jeg har 3 flotte jenter.

Men så måtte jeg ta ut hormonspiralen å hmmm ja kan vel konkludere med at " hoppe av i svingen" ikke hjelper selv når man er 40 hihi.

Har hodet fult av masse spørsmål å rare tanker, er testene positiv pga hormonene til spiralen?, får man positiv test å så er man bare i overgangslderen?,skulle jeg kanskje tatt en test til før jeg tar den hos legen? osv ( hihi jada vet jeg er rar)

Krysser fingre og tær for at alt kommer til å gå bra er tross alt bare 5-6 uker på vei så mye kan enda skje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Så gøy :-) Tror nok verken hormonspiral eller overgangsalder slår ut på testene gitt ;-)

Jeg er 6+3, er 39 år og har en datter på 20 fra før. Vi har prøvd siden august.

Skal du ta duotest/fostervannsprøve?

Skrevet

Du er litt lik meg du, med tre barn fra før og en overraskelse på vei!

Fint å lese om deg og at du har humor!

Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så mye! Spennende tider i vente.

Selv er jeg snart 38 år og venter på nr. 3. Har en jente på 10 år og en gutt på 7 år fra før av.

Skrevet

deilig å se andre i samme alder og gravid ;)

blir å benytte meg av de tilbud som er for meg i min situasjon

snakket med lege i dag å blir sendt til trondheim i 3D ultralyd til de eksperter som er der

Har brukt 2 netter på å søke meg rundt på nettet om alt mulig hihi

har 3 jenter fra før på snart 14 , snart 12 og på 3 å det kommer bare til å bli flott med ei/en til ;)

pappaen er i lykkerus hihi skikkelig hanefar

lykkee til til dere også

får holde oss opptatert her om hvordan alt går ;=)

Skrevet

GRATULERER :)))

Vi er omtrent like langt på vei, og får forhåpentligvis følge hverandre videre på veien :)

Klem

Skrevet

Så spennende! Ja, livet kan overraske :-)

Ei venninne på nå 42 år hadde også blitt ferdig m "unge-greiene", har 3 tenåringsbarn.Men så ble hun gravid i en alder av 41.Hun storkoser seg med sin lille prinsesse!

Barn er en gave, ta det imot med åpne armer!

Lykke til videre som gravid :-)))

Klem

Skrevet

Dette var fint å lese for meg som også ble overrasket denne gangen.

Jeg tar til meg alle oppmuntringer!

Skrevet

Gratulerer så mye, du er nok gravid.

Selv har vi "hoppet av i svingen" ei god stund nå, men ble litt lei av det i jula=) Lurer nå på om jeg må til byen for å kjøpe meg en test. . . . Synes puppene er ømme, og mensen er uteblitt nå noen dager.

Er 36 år, og har to gutter på 7 og 4 år.

Klem.

Skrevet

Gartulerer - du er nok en fruktbar dame ;-))) Positiv HCG test betyr nok bare en ting - G R A V I D! Lykke til!

Skrevet

sitter enda med den der "wow en liten til" følelsen

måtte ringe gubben på jobb i dag å fortelle han at jeg var skikkelig gald for å være gravid hihi

Han jubla for han hadde vært redd jeg ikke blei no glad i det hele tatt hihi

men hvem blir ikke glad (dette blir hannes 2 barn, de to største hadde jeg fra før) Vi venta i 6 år før vi klarte å bli gravid med Oda og da er det jo berre kos at det skjedde så fort nu hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...