Gå til innhold

Dere som trimmer :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er vektøkningen deres? og hvor langt er dere kommet i svangeskapet =)

 

Hilsen en som vil begynne nå i uke 17 :) håper jeg ikke legger på meg så fort da, og til og med kanskje tar litt av i samme slengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har faktisk bare gått opp 2 kg og er i uke 15. I forrige svangerskap hadde jeg gått opp 10 kg på kontroll i uke 15. (utrolig hvor stor og ubevegelig jeg var) Men det beste er hvor bra jeg føler meg! OK akkurat nå har jeg bihulebetennelse og er litt daff:) Men jeg er i stand til mye mer nå enn sist:) Mye mindre smerter og plager har jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp ca 5 kg tror jeg, er i uke 28. Treninga har vært til god hjelp for meg, kvalmen var alltid mindre på trening (selv om den definitivt var der!) og nå gir den meg energi til å greie arbeidsdagen. Merker også at jeg får mer vondt i kroppen hvis jeg ikke trener minst annenhver dag, spesielt rundt halebenet.

 

Om man ikke orker å trene bør man i alle fall gå en halv til en hel time hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 17 kilo, uke 36. Så er nok en myte at man legger på seg lite av å trene. Jeg har trent 5 dager i uka hele svangerskapet, og spist normale mengder sunn mat, likevel bikker jeg nok fort 20 kilo. Men da skal det vel bare være sånn.... Trøster meg med at det går nok av igjen. Liker ikke den "nye" store rompa mi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...