Gå til innhold

ER DET NOEN SOM HAR GÅTT OVERTID?


Arwa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man er vell ikke på overtid før 14 dager etter termin ?! så det er vell ingen i januar klubben som er på overtid enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fem dager over termin i dag. ingen tegn til at den har tenkt til a komme enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og er 5 dager over.. begynner å bli skikkelig utålmodig, selv om jeg gruer meg masse til å føde. men nå vil jeg bare at hun skal komme..gleder meg så utrolig til hun er her hos oss :)

lykke til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Hadde ul termin 2 januar, var på overtidskontroll idag,men det ser ikke ut til at noe er på gang enda. Men skal settes på kur på mandag hvis jeg er starta å modnes til da. Hvis ikke så blir det igangsetting om ei uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kalles vel kanskje ikke overtid - men det føles sånn!

Jeg hadde termin 7. januar og er altså 3 dager over.

 

Blir sikkert lenge til det kommer noe her, for jeg klarer ikke å være aktiv pga bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin den 7.januar. Er i fin form, men begynner å bli lei nå. En positiv ting er at det hjalp veldig mot fødselsangsten jeg hadde, nå vil jeg bare at det skal begynne. Gleder meg faktisk litt. Er litt bekymret for det er litt større sjanse for komplikasjoner når man går over tid, eller at babyen blir massiv slik at det blir tøffere å føde. Det viktigste er at babyen har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også på overtid. Hadde ikke trodd jeg ville bli så utolmodig som jeg er nå. og jeg er bare 2 dager på overtid. Ting skjedde i natt så jeg tenkte at nå begynner det og lå der med ett glis. Men nå får jeg høre at det kan alikavel ta lang tid. pokker.

 

Vi får klage til hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...