storbil Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Fikk brev til minsten i dag om at han måtte bekrefte adressen sin ved å melde flytting. Han er 9 mnd. Syns dette var veldig morsomt jeg da:-D Vet jo at d er for å registrere at han bor på denne adr. Men det ble så pussig når det står videre at når dette er gjort så får han posten ettersendt....
*gullungen med okt spire* Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 ja dette skjedde hos meg au...da var min 2 månder gammel så jeg måtte melde om flytting akkurat på samme måte som jeg og samb..hehe litt pussig men de bor jo me dere å e et lite individ de også..må få post de å..hihi
storbil Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Ja klart at posten må frem:-D Men jeg trodde det gikk direkte fra folkeregisteret. Men det er sikkert nye prosedyrer posten har begynt med. Lurer bare på hva jeg skal skrive til tidligere adresse? Livmor veien 1 f.eks :-D Nei jeg bare tuller her... men fikk meg en god latter av brevet da....
Puselure Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, fikk også brev da poden var baby. Skrev en morsom mail til posten om hva jeg skulle gjøre med brevet:) Skrev at han flyttet hjem til oss etter 9 mnd i min mage, og at det da ble vanskelig med forrige bosted hehe;) Fikk en finfin mail fra posten som ordnet det opp for oss:D Litt morro må man da ha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå