Gå til innhold

Flere babyer som har fått brev fra posten om å melde flytting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev til minsten i dag om at han måtte bekrefte adressen sin ved å melde flytting. Han er 9 mnd. Syns dette var veldig morsomt jeg da:-D

Vet jo at d er for å registrere at han bor på denne adr. Men det ble så pussig når det står videre at når dette er gjort så får han posten ettersendt....

Skrevet

ja dette skjedde hos meg au...da var min 2 månder gammel så jeg måtte melde om flytting akkurat på samme måte som jeg og samb..hehe litt pussig men de bor jo me dere å e et lite individ de også..må få post de å..hihi

Skrevet

Ja klart at posten må frem:-D

Men jeg trodde det gikk direkte fra folkeregisteret. Men det er sikkert nye prosedyrer posten har begynt med.

Lurer bare på hva jeg skal skrive til tidligere adresse? Livmor veien 1 f.eks :-D

Nei jeg bare tuller her... men fikk meg en god latter av brevet da....

Skrevet

Hehe, fikk også brev da poden var baby. Skrev en morsom mail til posten om hva jeg skulle gjøre med brevet:) Skrev at han flyttet hjem til oss etter 9 mnd i min mage, og at det da ble vanskelig med forrige bosted hehe;)

Fikk en finfin mail fra posten som ordnet det opp for oss:D Litt morro må man da ha;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...