Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg gjorde det med en liten en på puppen. trodde det var en nupp, helt til jeg stod med føflekken i hånda:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 nei, tror ikke det. hvis den er av "nupp" typen skal det være helt greit. den type føflekk som man bør fjerne hos legen tror jeg ikke det er mulig å rive av;) det er de som flyter sammen med normale huden din. leger fjerner jo slike nuppete føflekker kun med å klype dem av med slik biopsi klype.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Hvis en føflekk skal fjernes så skal "rota" tas med også.. Det kan gjøres av din lege..Hvorvidt det er farlig eller ei vet jeg derimot ikke, men kan huske fra da jeg gikk på hudpleie-linja da vi hadde om føflekker; at de skulle irriteres minst mulig.. (f.eks. hvis det sitter ett hår i føflekken, så skulle det visst klippes og ikke nappes ut)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Ja, man kan få infeksjon i den og dermed kan den bli farlig! Gå til legen og ta den bort! Og man må få med rota også ellers kommer den tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå