Gå til innhold

Hvor mange egg for aa faa fryseforsok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange egg maa man ha paa frys for aa faa gjore fryseforsok? Vi har bare 2, og klinikken sa det er altfor faa, for det er sa liten sjanse for at noen overlever opptining. Ble saa skuffa, jeg naa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres dette rett og slett ut som tull. Jeg hadde fryseforsøk rett før jul, og jeg hadde bare to egg på frys. Nå hadde jeg litt flaks, men begge mine overlevde og ble satt inn. Statistisk sett, så skal i alle fall ett av dine overleve, så den beskjeden ville jeg ikke ha akseptert uten videre.

Lykke til!

Skrevet

Enig med MK73, merkelig at klinikken sier det. På Riksen sa de at 50-60% av eggene overlever, og det skulle jo tilsi at det er store sjanser for at i alle fall et av eggene overlever (selv hadde vi 6 egg på frys, de to første som ble tatt opp overlevde ikke, men de to neste overlevde). Kjenner et par som hadde 1 egg på frys, det overlevde og datteren deres fyller snart 1 år. Dette var på St. Olavs.

Mas litt, det pleier å hjelpe. Lykke til :o)

mvh

Skrevet

Dette er jo reinspikka bullshit ! Sorry !

Jeg hadde fryseforsøk i august,med to egg i fryseren.

Ingen av eggene mine overlevde,men det ble da aldri nevnt

i fra klinikken at det var for få egg.

Hvor holder du til ?

Skrevet

Jeg hadde fryseforsøk med tre på frys, ingen overlevde og det var dritkjedelig.....

Full av hormoner og så bare avbryte. Hadde ventet på å sette inn, men så ble det å vente igjen på at kroppen skulle normaliseres og så vente på å starte opp igjen med ordinært forsøk og VENTE VENTE. Synes fryseforsøk er noe piss, for egga mine tåler pokker ikke en dritt. Falt fra flere på de andre fryseforsøkene også, men da hr jeg i alle fall fått satt inn til slutt

Nok om meg.......

Ikke lett å vurdere, men sikkert verdt et forsøk som de andre sier her. Jeg skjønner også hva klinikken mener utifra hva jeg selv har opplevd.

Skrevet

Jeg har bare 1 egg i frysen.. Har ikke hørt noe om det??!!

Liten sjanse for vår del men det kan jo gå.

:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...