Gå til innhold

Vi er i gang igjen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at egget har festa seg i egglederene 2 ganger så er vi klare for ivf i feb.Kom heldigvis ganske kjapt til. Ringer inn mens i feb og begynner vel på spray i mars en gang. Nå gleder jeg meg stort.Er bare godt å tenke på at nå blir det plassert på riktig plass og aldri mer i de ubrukelige egglederene som jeg hadde.

Lyst å komme i gang nå! spørs om ikke dagene kommer til å gå sent likevel...;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg også har hatt dette to gangen :) den ene siden sprakk, mens andre gang var det nøye observasjon...

Litt godt å høre om flere og ikke føle seg så alene at det er årsaken :)

Satt inn ferskforsøk 12/12, men endte negativt, skal i gang med fryseforsøk nå.. venter bare på å ringe inn mens og begynne på medisiner da :) innsetting beregnet i uke 6 :)

Masse masse lykke til :)

Skrevet

Heisann!

ja det er bra en ikke er alene om sånne ting,er bare så glad for at ivf finst. Trist å høre at forsøket endte negativt men håper det går rette veien neste gang.

Vi skal sannsynligvis hente ut egg i uke 15 så det er jo en stund til.Er litt kjedelig,kjøpte halvparten av medisinene sist gang da vi måtte avbryte etter kun 3 dager på spray! de er jo selfølgelig utgått nå...så føler jeg har kastet 4000 ut av vinduet.Jaja sånn er det.Vi betaler vel rundt 8000 for alt,hva koster dine?

Driver for tiden med å planlegge bryllup til neste år da:-) vi har endelig bestemt oss for å gifte oss etter snart 8 år så er deilig å tenke på det innimellom alt!

Ønsker deg lykke til og må holde meg oppdatert:-)

Skrevet

Hei snuppa mi!!

Så bra dere har fått tid for forsøk! Da har der jammen noe å se fram til. Og bryllup og alt ting..nå går det veien. Du får holde meg oppdatert;-)

PS. Jeg begynner å stikke igjen i morra. Veldig spent.

Klem

Skrevet

Heeei vennen! Endelig et livstegn fra deg:-)

Ja det går veien for oss nå,spennende tider du går i møte!

Nå skal det gå vet du...

Snakkes senere,klemklem

Skrevet

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...