Gå til innhold

Når tid?


*løvetannbarn*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Begynner en å bli øm i brystene når en har blitt gravid?

Jeg husker jeg sa til min mor på julaften at jeg hadde så vondt i puppene.....så nå lurer jeg på om det er mulig jeg har hatt mens en gang imens jeg var gravid...

Noen som vet?

Jeg tok en positiv test på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som gravid :) Var faktisk slik jeg fikk en mistanke om at jeg var gravid, at brystene mine var ømme. Spesielt brystvortene. Når hadde du sist mens da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i begynnelsen av desember,men kan ikke huske datoen..

Jeg har nettopp avsluttet 2 år med amming,fikk tabl for å stoppe melkeproduksjonen,så trodde egentlig det hadde noe med det å gjøre..

Men det var liksom ikke sånn vondt i puppene jeg hadde..melkesprengvondt liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde siste mens 29.november, og har veldig ømme brystvorter. Ikke så deilig når mannen min tar meg der akkurat nå... ;) Så det kan være du nylig er blitt gravid. Men det kan jo også være at du er lengre på vei, at du har hatt mensen selv om du har vært gravid. Men tror det er mer sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster var grunnen til at jeg tok en test... Jeg hadde hatt vondt i de konstant i 1 uke før jeg tok en test og da lyste det opp at jeg var gravid :D Lykke til og håper alt det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...