Gå til innhold

Jane slalom pro :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte denne vognen i dag og fy så fornøyd jeg er med at vi har fått tak i den... virker jo helt super jo :o) Ikke det at jeg har så mye erfaring med den, men fin er den i alle fall, tar veldig liten plass og hardbaggen er stor... Pluss at vi fikk mye med på kjøpet for bare 4000,- og det er jo litt greit (pakke med hardbag, sportsvogn del og bilsete på barnashus)

Utrolig lett var den også fikk alt i pakken i en eneste eske og tenkte med meg selv at den kom til å bli tung... men det var ikke tungt i det hele tatt og dette var 4 deler, altså barnesete, hardbag, sportsbag og understellet...

må bare få sagt det igjen.. JEG ER FORNØYD!!!

såbare gjennstår det å se hvordan vognen virkerpå grus og på snø, men har foreløpig bare hørt positive ting..

klem fra lykkelige meg.. som forresten venter en gutt 2 uker tidligere enn antatt.. *lykke*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har også kjøpt den vogna, er også kjempefornøyd. Hadde lyst å ha en liten og lett vogn denne gangen, har tidligere hatt både Simo og Brio vogner som er veldig tunge.Gleder meg veldig til å få prøvd den ut, med må nok vente litt. Jeg så annonsen her på nettet , og var litt skeptisk til fargen, men vi kunne jo velge og vrake når vi kom i butikken.

Begge vogndelene tok vi i koksgrått+ stelleveska. Bilstolen tok vi i mørkeblått. Hilsen enda en kjempefornøyd.

Skrevet

fikk dere stelleveske med på tilbudet eller kjøpte dere denne utenom?

Skrevet

Stelleveske følger med, det gjør også reinslag og myggnett i baggvognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...