Gå til innhold

reductil


meee:)

Anbefalte innlegg

Hva er "krieriene"for å få det hos legen? fødte for 13mnd siden,vanskelig å få bort de ekstra kg.. .:(

Reductil er ukjent for meg,men spennende å se at det virker på så mange.

 

 

håper noen kan hjelpe meg litt:)

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. For å få Reductil av legen, må du ha en bodymassindeks på 30 eller mer. Dersom du er i en risikogruppe for å få hjerte og karsykdom eller type 2 diabetes kan du få Reductil med en BMI på 27. Tror du må ha prøvd å redusere vekta på egenhånd hos de aller fleste leger for å få de utskrevet. Selv var jeg tydelig på at jeg var klar over at jeg måtte endre livsstil for å få et varig resultat, men at det var lett å miste motet når man hadde langt å gå før man nådde målet. For mitt vedkommende resulterte det i endel jojo-slanking, med de farer de medførte. Jeg tilhører også den gruppen som står i fare for å utvikle hjerte og karsykdom, samt type 2 diabetes, og sa også at det for mitt vedkommende faktisk er viktigere å minske helserisikoen enn hvordan jeg ser ut. Jeg hadde en BMI akkurat på 30, og fikk resept av legen.

 

Tror de fleste leger ønsker å følge ekstra opp pasienter på Reductil, og du må regne med at legen vil ha deg inn til kontoll for å sjekke blodtrykket ditt noen ganger etter at du ev. begynner på tabelettene.

 

Selv har jeg gått på Reductil i over 10 uker nå, og har gått ned 13 kg.

Jeg anbefaler denne metoden, selv om det ikke er noen mirakelkur. Det er fullt mulig å spise masse og usunt om du vil, men de fleste får mindre sug etter godteri og en tydelig demping av apetitten. Så vil jeg også minne om at det ikke er alle som oppnår disse effektene av Reductil. Tror det er ca 60 % som opplever effekt av tabelettene.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...