Gå til innhold

Juni/juli/august 2008 ang. treff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Erfaringsmessig så tror jeg det blir nok med to måneder, vi har vel diskutert det før og funnet ut at april og mai hadde gruppe, så vi skulle ta juni og juli sammen...??

Var med for 2 år siden i juni/juli klubben, og da var vi 6 til å starte med, men endte med godt over 20 stk. Så hvis vi skal greie å bli litt kjent med hverandre og ha plass til hjemmetreff ol. senere så er det greit at vi ikke er alt for mange også....

Eller hva synes dere??

Annonse

Heia :-)

Jeg har termin 2.juli og har veldig lyst til å være med på BIM treff, men har sett at det er veldig vanskelig å få til ett treff som passer alle. Hva med å bestemme et treff litt ut i februar slik at folk i god tid kan planlegge og evt ordne seg hjelp/barnevakt. Det var bare en tanke :-)

Jeg ser ikke noe problem i å ha juni/juli/august sammen på treff. Mars/april/mai har da treff sammen de også. Sist gang æ va gravid i 06 så var mars/april/mai og nånn juni sammen. Det var ikke noe problem i det hele tatt. Bare koslig hvis vi er flere synes jeg da:) jeg er selv gravid og har termin august:)

Men det er jo ikke slik at august ikke får dra på treff, august og september kan jo ordne seg en gruppe og evt. ta med desember hvis de ønsker det....

Flertallet her har vel allerede bestemt at juni og juli er nok pga hjemmetreff, plass osv. siden.

Annonse

Ganske tåpelig og skrive går dere i 2.klasse eller og dere skal få barn...... også da..

Jeg har ikke noe i mot at vi har med august men jeg har heller ingen erfaring med BIM treff så jeg veit ikke om det blir veldig mangen med 3 mnder..

Jeg var med i fjor på treff..og har for meg at vi var 2 mnd..og vi var ca 12 stykker.

Men det spiller jo ikke noe rolle om august blir med..det går jo an å se det an litt...

Jeg har lagt inn et nytt innlegg med forslag til å ha treffet på en ny plass..

Hva synes dere om Bare Blåbær?

Det er kjempe korslig der,med masse god mat(vegetarianer mat og for normale) og masse god drikke:)

Det er veldig korslig der og veldig barnevennlig:)

Det går an å bestille bord der også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...