Gå til innhold

er dette vanlig? noen med samme erfaringer?

Anbefalte innlegg

sønnen min begynte i barnehage i august da han var 8,5 mnd gammel. jeg har stort sett alltid vært veldig fornøyd med ped lederen/sjefen der(familiebarnehage) men har ikke alltid vært like fornøyd med resten av gjengen der. ei av de som jobber der virker veldig likeglad med ungene. hun tar det ikke så tungt om de griner og leker ALDRI med dem! hun er mest opptatt av å lage mat å sånne praktiske ting og jeg får intrykk av at hun er en sånn person som gikk ut mad bare Aer på vitnemålet men som ikke har peiling når det kommer til praktisk arbeid... hun slurver med bæsjebleiene, og sønnen min har kommet hjem mange ganger meg gammel inntørka bæsj rundt omkring og vært veldig sår!(fikk tilslutt blødende sår nedentil) jeg måtte tilslutt kreve at ikke hun skulle skifte bleie på ham for at dette skuille slutte! har senere fått vite av noen som kjenner henne privat at hun er veldig prippen og synes bæsj osv er kjempe ekkelt.... greit nok jeg liker ikke bæsj jeg heller, men jobber man i en 0-3 års barnehage, så får man gjøre jobben sin skikkelig med alt det innebærer, inkludert å sørge for å vaske barna ordentlig når man skifter bleie! kan jeg kreve at hun skal få sparken? jeg mener dette r omsorgssvikt ovenfor barna, og jeg må inrømme at jeg føler ubehag ved å levere sønenn min i barnehagen de dagene jeg vet at hun er "sjef" (hun tar over ped leder rollen de dagene lederen har fri en dag i uka, og de er bare to voksne der i løpet av dagen på 8 barn fra 0-3 år! er dette lov? jeg søkte fam barmehage fordi det var færre barn og jeg tenkte de fikk bedre tid til hvert barn, men det får de jo absolutt ikke!! fint om jeg kunne få noen innspill på dette!

Fortsetter under...

Heisann

Du kan nok ikke kreve at hun skal slutte. Men, du kan si fra til styrern at du er misfornøyd og legge ting frem slik som du har gjort her.

Liker barnet/barna ditt henne? Noen ganger er det ikke alltid vi som foreldre ser helt klarsynt med tanke på bhgpersonale. Men, virker hun totalt uineteressert burde hun selvsagt ikke jobbe i bhg. Dessverre er det ikke så mye du kan få gjort når det er familiebhg. Da er det jo styrern som er sjefen... I andre bhg har du som regel en som har ansvaret for styrerne og, så da er det litt lettere.

Hvis styrern liker henne blir det litt værre. Når katten er borte danser musene på bordet vet du :)

Hva sa styrern da du tok opp det med bæsjen?

ok tusen takk for svar! styrern bare beklaget det på det sterkeste å sånt skulle ikke skje også videre, men det skjedde igjen 5-6 ganger før jeg sa at jeg ikke ville at nn skulle skifte på sønnen min mer, og etter det har det ikke skjedd. han er ikke sånn veldig overbegeistret for å se henne, men virker som han synes det er greit å være der når det er hun som jobber. men når det er "sjefen" som jobber blir han jo så glad at han ikke vet hva han skal gjøre! blir så ivrig at han nesten glemmer å puste, hehe så henne liker han åpenbart kjempegodt! tenkte jeg skulle fortelle henne hvordan jeg føler det på foreldresamtalen som er i slutten av mnd...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...