Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så sulten hele tiden, har ikke lyst til å ese ut heller, men skal jeg spise så mye som jeg har lyst på så kan det bli mye. våkner om natten og er skikkelig sulten. kjennes ut som om jeg ikke har spist på mange dager. viss jeg ikke spiser noe blir jeg så kvalm at jeg spyr. andre som har det slik, hva gjør dere med det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat sånn har jeg det og... er helt grusomt! prøver å holde litt tilbake, men etterhvert er jeg bare nødt til å spise, ellers blir jeg bare dårlig.....

Skrevet

nettopp, en prøver å holde tilbake, men må gi opp til slutt for å ikke bli så dårlig. ikke helt bra det der.

Skrevet

Kjenner meg igjen i dette her, ja... :-)

Min løsning er å spise når jeg vil, men å være veldig nøye på hva jeg spiser! Har oppskårne grønnsaker (gulrot, kålrot etc) i en bolle med vann i kjøleskapet, spiser frukt, knekkebrød og usukrete kjeks. :-) Det funker veldig bra for meg, som blir fryktelig kvalm hvis jeg går lengre enn to timer uten mat!

Lykke til! :-)

Skrevet

skal ærlig innrømme å si at jeg kjenner meg igjen her jeg og :P hehe..

jeg har fortalt det til legen og fikk beskjed om å spise det jeg hadde lyst på. jeg spiser skjeldent frukt osv.. det er ikke noe for meg.. men jeg spiser veldig mye brød og drikker mye melk..

man skal ikke endre kostholdet sitt helt når man er gravid. det er ikke så bra det heller hvis du bare spiser frukt og sånne sunne ting.. kroppen er vant med den maten du pleier å spise.. hold deg til det ;)

lykke til videre :)

Skrevet

Vet dere hva jeg har DRIIIIIIIIIT lyst på nå?

Blekksprut.. Mmmm..hehe

Skrevet

ÅÅÅÅ... hvorfor måtte du si det da??? :o

nå fikk jeg skikkelig lyst på kinamat jeg og :P

det er farlig å være gravid as... er ikke rart man legger på seg :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...