loviss Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hei.. jeg føler meg uheldig hele tiden:S går nå på spray å sprøyte,men er så dårlig. Såver lite om natten,ekstreme hetetokter,ubeskrivelig vondt i nedre del av magen. Tisser opptil 4 ganger i timen,svir når jeg tisser. Er det medisinene som gjor at jeg får vondt når jeg tisser?...Er skikkelig slakk å trøtt dagen lang,å sinsykt dårlig humør! Jeg vet at jeg tenker for mye,men jeg tenker en del på det legen sa etter første samtale,at jeg helt sikkert ville bli overstimulert pga pco. Klart jeg går da rundt å tenker på det,jeg vil jo ikke det!!!! Så lurte jeg på en annen ting,kan jeg kreve å få satt inn to egg?? Vil ha det for sikkerhetskyld.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hei Loviss. Den hyppige tissingen,og det at det svir når du tisser, høres ut som UVI....Kanskje du skulle levert en urinprøve hos legen,og om det viser seg det er det,undersøke om det er ok med fert.seksjonen at du får medisin for det ?Tranebærkapsler hjelper også på Uvi...Håper du finner ut av det,og slipper å plages. Angående 2 egg inn,er de ganske steile på det i det offentlige, men litt rundere i det private.Jeg vet ikke hvor du holder til. Lykke til !
loviss Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 ja..har hatt uvi mange ganger,tenkte også på om det kunne være det. Føles som det også... men visste ikke om det hadde noen sammenheng med medisinene jeg tar. Men men jeg overlever vel det. Jeg holder til på haugesund sykehus. Så der er di vel ganske strenge:( Off nei nå er jeg dritt lei medisinering,håper vi slipper lett unna,å klarer det på første forsøk:) Har så mange rare tanker i hodet for tiden. tenkte tidligst idag,at viss jeg er så heldig å bli gravid,da skal jeg bli kristen..hehehe høres helt sykt ut at jeg i det hele tatt tenker slik. Nei får ta en dag av gangen,på fredag skal vi opp til ultralyd. håper virkelig at det ser bra ut!!! har blitt satt opp til uttak uke 3. Gleder meg til den dagen jeg kan fortelle alle at jeg er gravid,spesielt den grusomme sjefen min. Gleder meg til å se tryne hans da!! hvor i prosessen er du da ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥?? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå