Gå til innhold

Hvor lang tid mellom vielse og middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere andre?

Vi skal jo fotograferes i mellomtida. Vil ikke at det skal bli stress, men samtidig bør jo ikke gjestene vente for lenge. Har tenkt å sette fram frukt + drikke til de gjestene som vil dra rett til lokalet der vi skal være etter kirken. Tar en 10-12 minutter å kjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vielsen våres starter kl 13. regner da en halv time på vigsel og en underkant av en halv time, på rtappa og på å komme oss til fotograf. Fotografen sa vi måtte rekne med at det tar alt fra 1 til 2 timer. alt etter hvor vi skal fotograferes. Så vi satser på å begynne på middagen kl 17.30.

Skrevet

Vielse 1300 skriver 1600 på middag i invitasjonene. Blir vi forsinket så blir vi det, men synes det er bedre å bli forsinket fra 16-1630 enn fra 17-1730.

Skrevet

Vi skal ha vielse kl 14 og bli fotografet mellom 15 og 15.15 og det tar en time så kommer vi til lokalet rundt 16.15 og vi skal ha middag kl 17.00 :) det tar 15 min å kjøre fra kirken til fotograf og 2 min å kjøre fra fotograf til lokalet :))

Skrevet

Vielsen vår er 14.30, den tar 25 min. Regner med å få dratt derfra kl. 15.30 for å ta bilder. Vi skal ta bildene der hvor selskapet skal være, det er 5 min unna kirken. Gjestene får fordrink kl. 16 og satser på å starte middagen ca. kl. 17. Har ikke satt noen tider i invitasjonen, skrev bare "med påfølgende middag". Men i møtet med hotellet ble vi enige om disse tidene. De sa at middagen vanligvis tar 3-4 timer, avhengig av hvor mange taler det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...