Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Noen som vet hvordan det er å bo på Greåker? Er det et godt miljø der for barn å vokse opp i? Hvordan er barneskolen osv..? Virker jo som en grei plass da
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg hadde ikke flytta til Greåker om jeg så hadde fått betalt for det!!!! Min mening....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Uff da, hva er det som er så ille der? Jeg kommer fra en annen kant av landet så jeg har ingen "bakgrunns-informasjon", syntes det virket som det lå ganske sentralt og greit til. Noen med positive erfaringer?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 er nok litt kresen å jeg da..men greåker minner meg om greåker dalen...masse blokker...mye rart der nede...stygt osv..nei,der er det ikke no kos.. men greåker er litt andre plasser å,som er enda finere igjen..men uansett hvor fint det er de andre stedene ville jeg ikke flyttet dit..hehe.. men grålum...jaaaaa...savner grålum så sinnsykt..så jeg skal hvertfall flytte tilbake til grålum før barna mine begynner på skolen..=)=) men mener tindlund er bedre enn greåker igjen...opstad åsså..så har du jo litt å velge i..hehehe
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 jeg er ikke så kjent oppover der.. bare litt.. ville ikke flyttet til tindlund.. er som maria sier.. mye blokker, daler og skygger.. tindlund virker bedre ja. Men ville ikke bodd der heller trives godt i fr.stad;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå