sikat Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Er det noen der ute som har tatt et av kursene hos enten nki eller nks? Vurderer sterkt om jeg skal hive meg på et av de kursene iløpet av permisjonen min, virker ikke som om arbeidsmengden er fullstendig avskrekkende liksom, og kan få god bruk for kurset i jobben min(med tanke på hvor jeg vil videre i firmaet). Lurer på om noen har erfaringer fra kursene?
sikat Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2008 Hmmm, noen som har tatt andre kurs gjennom nki/nks under fødselspermisjonen da?
mine små alver... Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Hei.jeg tok interiørskolen gjennom nki og brukte laaaang tid på det,første del gikk utrolig fort og jeg synes ikke det var spes vanskelig heller.Fikk bare 5 ere(for en gang skyld,,hehe)begynte under graviditeten. Når datteren min kom ble det mindre tid til det og jeg gjorde allt unntatt de to siste innsendingsoppgavene...flyttet til en liten leilighet og ble alenemor så da ble det mindre plass og mindre til til å fullføre. Men absolutt til å anbefale,nå vet ikke jeg hva slags kurs du vil ta men dette var gøy.Og man får bruk for det selvom man ikke fullfører som meg også.=)Så lenge du klarer å jobbe selvstendig så går det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå