Gå til innhold

Impulsivt Mossetreff på lørdag kl 18.00??

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg slenger ut en forespørsel om skravlekveld, med kort varsel OG PÅ EN LØRDAG! Det ble bråbestemt at mannen skal bort og at jeg får barnefri, så derfor ville jeg høre med dere! Har full forståelse dersom det ikke passer! Fikk et lite hormon-innfall, dere skjønner vel hva jeg mener...hehe.

Fortsetter under...

Høres veldig koselig ut, men det er cup i Mossehallen i helgen, og laget mitt (som jeg er keepertrener for) spiller sent lørdag og tidlig søndag:( Men nå har vi fortalt familien og alle at jeg er gravid, så det er offentlig. Dermed kan jeg også begynne og vise meg på BIM-treffene, hehe

Annonse

Så mange bra forslag som kom! Jeg var på Komma på onsdag, så da er det kanskje morsomt med et annet sted? Egentlig liker jeg det godt, og blir med hvor som helst :-) Men kan ikke Linwa bestemme? Siden hun er så i siget med steder?! Supert at anne&lillegutt kommer! Det hadde vært koselig om du fikk revet deg løs littegrann på lørdag Hetti&netti (husker ikke helt...) Har selvsagt full forståelse for at du må ta det på sparket!

Hei Hei

Jeg kom ikke inn på BIM sidene i går, derfor har jeg ikke fått svart.

Jeg synes Cafe Brandstrup er et koselig sted. Hva med å møtes der kl 18? Det hadde vært koselig:)

De har enkle retter ogg kjempegod kakao :) Nam nam...

Da sees vi :)

Annonse

Hei!

Jeg kom akkurat hjem, og på farten ut igjen :) Håper dere finne Cafe Brandstrup. Ligger helt i enden av gata hvor man går opp til kino. Gudegården ligger tvers over veien fra Cafe Brandstrup. Jeg har ikke vært der på lørdager før, så jeg vet ikke om det er høy musikk. Men vi kan jo møtes der og se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...