Elipepsi Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er gravid med nummer to :-) Ikke planlagt, men sånn går det når man reiser på ferie og glemmer av p-pillene. Lettere sjokkert de første dagene, men det blir selvfølgelig bare stas. Andre med termin i september?
Trulte76 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 gratulerer så mye..jeg har termin 26.aug så ikke så langt unna sept da kan jo fort forandre seg på ordinære UL den
Elipepsi Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Ja, den kan kanskje det Så moro at vi er flere i "samme periode" Håper bare jeg får lagt til rette skolearbeidet jeg, sånn at jeg slipper ta permisjon fra skolen. Men du verden jeg gleder meg til å få baby i hus igjen..
Trulte76 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 lillemor ble 6 år nå i desember..så det er lenge siden sist med meg da:) så gleder meg veldig til å få et lite knøtt igjenn
Elipepsi Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Min blir to i april, så her blir det stramt program fremover Skjønner godt at du gleder deg til baby igjen da ja kanskje det blir to på rappen? hehe
Elipepsi Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 oi, da kommer nok vi til å følge hverandre ganske tett da? Jeg skal inn på babyverden og sjekke ca-termin nå Er du muligens gravid med tvillinger? Så artig
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har termin i september,men vet ikke når enda... Får vite det til fredag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå