En snupp - og en knert i magen Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Etter å ha hatt dilla på tomater, så er det nå tydeligvis druer. Jaja, kjekt det ikke er sjokolade eller andre sprøe ting da
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Akkurat det samme gjorde jeg i går kveld! Følte meg dårlig lenge utover kvelden. Helt til jeg skulle sove faktisk. Sovnet heldigvis fra hele ubehaget etter en tund! *ler* Mitt råd er: En halv boks er mer enn nok!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 sjokolade er faktisk bedre enn å bli dilla på druer
mininurk Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Lykke til i natt da....slå ned teltplugger i dyna.....haha...)
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde ikke spist så mye druer på en kveld.. Da hadde jeg bedt om å få forstoppelse,hehe
En snupp - og en knert i magen Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Det er det jeg frykter, mer enn noe annet, men klarer jo ikke å stoppe heller... Og siden sambo er borte har jeg ingen til å konfiskere boksen!! Kunne knasken After Eight, men der har jeg avlagt ed på kun 3 i uken, eventuelt 3 hver kveld - i helgen... Det blir vel havregryn på meg til frokost i morgen....
musemor... Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 He he..jeg har akkurat spist masse Honni-korn, ikke så lurt det heller merker jeg. Lurer på hvor det blir av selvbeherskelsen når man blir gravid, jeg!!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har spist 3 bokser med druer de siste3-4 dagene og litt over 2 kurver med kiwi de siste 3 dagene :-) Tenker også at det er mye sunnere enn snop så :-) Blir litt vel rar i magen, men......
Brummeline3barnsmor Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 å jeg har spist en halv boks irish cream is
Nordlyspar♥ Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Hei hei jenter... Veninna mi som er sykepleier advarte meg om å spise druer når man har forstoppelse/treg mage... det lager kun luft og kan lage fryktelige luftsmerter.... Skulle bare ønske jeg hadde visst det før jeg spiste en halv kurv, hehe
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2008 So far so good - nesten... Masse luft i magen og den er vanskeligere å skjule enn vanlig - hehe. Ellers bra, så langt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå