Gå til innhold

Ettermiddag/kveld

Anbefalte innlegg

Hei!

Ka får dåkken gjort på ettermiddagane? Mi kjære dotter er vaken så og seia heile kveldane. Søv litt viss eg sit med ho i fanget, men med ein gong eg legg ho i vogga, vakne ho(som nå)..

Nokon som har det likt?kva kan eg gjera? Aktivitetar med ei på nesten 2 mnd.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136476595-ettermiddagkveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen i det som du sier der ja.

vi prøver å legge vår gutt rundt klokka sju, samtidig med storebroren.

og lille mann legger seg til å sove. men når vi har tatt kveldsrutiner på han eldste, då våkner lille mann og er våken ganske mye av kvelden. men han sover fra 11- 15.30, så bør vell begrense sovinga pådagn, eg vett ikkj

Vår gutt er våken så og si hele dagen og kvelden, bare noen høneblunder innimellom. Vi får han til å sovne men han våkner også maks 5 min etter han blir lagt ned .. Han begynte plutselig med dette for 2-3 uker siden og har holdt det gående siden, litt slitsomt i grunnen. Før sovnet han rett etter spisin, jeg savner den tiden :P

Ja, hu søv godt i vogna når me er på tur(pleie å gå ut i 12-tida), og går ein timestid, og då kan hu sova litt når me kjem heim igjen òg, då i vogna i gongen.

Seinare er det berre små kvilar, men hu legg seg for natta i 10-tida, og søv t 4-6, så eg har vel ikkje lov å klaga:) Idag ha me kjøpt leiketeppe med dingeldangel som heng over, så satse på at det etterkvart blir ein hit!:)

Lykke t alle saman!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...