vlh Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har ikke noe barn (ennå) å måle bena på, så jeg vet ikke helt hvor store benåpningene skal være. Skjønner at dette kan være individuelt, men gjennomsnittlig: Hvor store hull lager dere til bena? Håper på svar! :-)
vlh Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2008 Er nøstebarns trekant-bleiebukse... Glemte å få med det...
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg vet ikke hva jeg skal si.... Bruker å ha de litt store, kanskje som en vanlig-litt liten appelsin. Bruker å "spre" hånda inni hullet for å sjekke om det er stort nok. Heller for stort, da kan du bruke den lengre.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Enig med Nupi - lag de store. Enklere å sy et par sting til når babyen kommer enn å begynne å sprette opp. Noen babyer har sumo-lår fra dag 1, mens andre er slanke. Det er kjempeforskjell.
Vertigo Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 På Nøstebarn sine trekantbukser laget jeg nederst mor beina bare knuter i stedet for sting. Da var det bare å sprette opp knutene, og en slapp å tenke på å måtte feste tråder på nytt. Min erfaring er at det jeg ikke gjør med det samme blir ikke gjort, så da var det bedre å lage litt for små åpninger som det var enkelt å utvide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå