Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg er ei jente på 23 år som har ei datter på 8 mnd. ettersom jeg vil være hjemmeværende vil jeg begynne som dagmamma.

jeg kan love en kjekk hverdag med mye aktiviteter både inne og ute. er røykfri og har ikke dyr. vi bor rett i sentrum av mosvannet, vannasen og sørmarka, så det er mye mark og skog rundt oss.

har plass til 2 barn på fulltid og mulighet for 1 barn deltid. åpnignstidene blir 07.30-16.30. jeg tar 5400 ink. mat, frukt og drikke, bleier har dere med selv. høres dette bra ut, så venter jeg spent på å høre fra deg.

mvh silje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi bur på tasta og har ein snille og rolege gutt på 8 mnd som trenger ei dagmamma frå 2. Mai. Då er pappapermisjonen til samboaren min ferdig! Har søkt på barnehageplass og ventar på svar.. Så eg trenger dagmamma på fulltid fra mai fram til eg får plass!

Her er e-mail adr mi viss dette høyres interessant:

[email protected]

Mvh Irene

• 1 måned senere...
Skrevet

hei på deg.

vi har ei liten tulle som heter tuva og er 11 mnd. vi trenger pass til henne fra 13 mars. da skal faren hennes jobbe i nordsjøen 2 uker på og 4 uker hjemme, så da trenger jeg noen til å ha tuva i hovedsak mandag til onsdag 05.30- 14. de to ukene.Jeg jobber på sats i byen og det hadde passet kjempefint for meg å levere /hente henne på veien. Men spørsmålet er jo om du kan ta i mot henne så tidlig på morgenen og om det passer for deg og ha henne deltid. er det av interesse kan du jo maile meg på [email protected].

Mvh lene

Skrevet

Hei!

Jeg har kommet i en liten knipe, da min au pair er en mnd forsinket. Jeg trenger en dagmamma fra den 21 feb. allerede, og fram mot påske. Er dette av interesse for deg, nøl ikke med å ta kontakt på 40 22 17 99.

• 7 måneder senere...
Skrevet

hei...¨

vi har ei datter på 9 måneder og vil trenge

ei dagmamma fra 1 januar 09. hun vil da være 1 år gammel

kunne dette være av intrrese så

venilgst gi lyd på 47239684 eller

mail [email protected]

takk

Skrevet

Hei...

Vi har ei utrolig snill og smilende datter

som vil trenge ei dagmamma i stavanger .

Hun er nå 9 måneder men vil ikke trenge dagmamma før

1 januar 09 . da vil hun være 1 år

venligs ta kontakt på 47239684 eller

[email protected]

takk

Skrevet

Hei!

Gutten vår på 8 måneder trenger dagmamma fra 1.februar. Da vil han være et år. Vi har søkt barnehageplass da, men har fått svar om at vi ikke får. Vi vil derfor trenger dagmamma fra 1.februar og til vi får barnehageplass.

Gutten vår er rolig, glad, nysgjerrig og glad i å være med der ting skjer.

Hvis dette er av interesse, så ta kontakt pr mail: [email protected] eller pr tlf: 41565272

Håper å høre fra deg:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Ser det er lenge siden du har skrevet dette innlegget, men prøver likevel. Vi har en gutt på snart 2 år og ei jente på 8 mndr, som vi sårt trenger dagmamma til. I utgangspunktet trenger vi plass mandag, onsdag og torsdag, fra kl. 8 til 15.

Hvis du fortsatt har plass, håper vi på å høre fra deg!

Mvh Hanne og Jan

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei hei.

Ser det er lenge siden du skrev inn dette, men jeg lurte litt på om du er dagmamma ennå, og om du for tiden er ledig?

Jeg har ei lita og utrolig snill datter på 9 mnd. som trenger en snill dagmamma så snart som mulig.

Vi bor selv på hinna, så det hadde vært supert hvis du var ledig. Jeg skal ut i arbeid nå, og ser for meg at jeg skal jobbe 100%. Så det måtte blitt fra mandag til fredag hver uke frem til en eventuell barnehageplass dukker opp.

Håper du kan sende meg en meldig eller ringe, om du er ledig eller ikke.

Tusen takk:)

mvh. Randi (mob. 98660266)

• 3 uker senere...
Skrevet

Vår søte lille datter på ett år trenger dagmamma fra 5 .januar -09. Hun er alltid sosial og blid, så bare fint at du også passer på andre barn. Vi bor på vaulen i Stavanger. Ring 90668845 om du er interresert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...