Gå til innhold

Ca 1 måned til de første her starter permisjonen sin. Jobber dere fullt enda?

Anbefalte innlegg

jeg har hatt til sammen 80 % stilling fram til første januar men etter det så har jeg bare 60 % stilling på skole og jobber fortsatt fullt der og mer en det og, jobber så å si ekstra hver torsdag når jeg egentlig har fri. går i permisjon 3 mars

Fortsetter under...

Har jobbet 80 % siden midt i november, noe som egentlig var litt vanskelig å få til. Va hos legen på fredag og ble 100 % sykemeldt. Plutsellig sa det stopp. Sover flere timer midt på dagen og føler meg ganske så uvell og til tider veldig svimmel. Litt overraskende syntes jeg. Forrige svangerskap holdt jeg helt ut. Litt naiv som tror at to svangerskap skal være like! Har jo en gutt nå som krever sitt og en helt annen type jobb som er mye mer krevende.

Lykke til alle sammen på den tiden som er igjen!

har termin i slutten av mars og skal jobbe ut februar. Jobber 100% nå,men merker at det begynner å ta på på kroppen å jobbe 8 timer hver dag. Skal til legen neste uke så da skal jeg høre om jeg evt kan sykemelde meg 15-20%:)

Jeg skal ut i perm den 18.2. og planlegger å jobbe fullt helt frem til da. Jobber 100% og har ingen som helst problemer med det, men så er det jo også en kontorjobb med nokså mye frihet, så da har en jo litt mer mulighet for å ta det rolig hvis en har behov for det.

Annonse

permisjon fra den 25.02, sykemeldt 25%, men jobber nesten 100%. Er totalt utslitt når jeg kommer hjem og lurer på hva slags galskap som driver meg til dette. Har kontorjobb, problemet er at det jeg ikke får gjort i dag ligger igjen til i morgen + nye arbeidsoppgaver. Er det andre som også har det slik og som sliter med hva de skal prioritere. Det er ikke samvittigheten min ovenfor jobben det kommer ann på, det er bare den stadig økende arbeidsmengden ...... Skal heldigvis få avlastning (ny person i opplæring) om 1 1/2 uke. Teller dager.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...