Gå til innhold

Ca 1 måned til de første her starter permisjonen sin. Jobber dere fullt enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Starter permisjon 25. februar. Jobber nå 80 %. Jobber kortere dager, da jeg er så sliten pga dårlig søvn. sover derfor litt lengre om morgenen. Har bekkenløsning, men siden jeg har kontorjobb går det forholdsvis greit.

Permisjonen starter 23.feb. Men har vært hjemme siden september med bekkenløsning. Begynner bli fryktelig lenge.......... Rart tenke på at jeg ikke skal jobbe igjen før om litt over ett år....

Går ut i permisjon 3. mars - har jobbet 100 % (og mer enn det) hele svangerskapet og håper å kunne fortsett med det fram til permisjonen.

Er heldig med arbeidsforholdene da, kan jobbe hjemmefra hvis jeg føler meg litt tufs en dag.

Annonse

Er 31 uker nå, fortsatt i 100% jobb. Er i grei form, men ryggen begynner å bli lei, så vurderer å gå ned til 50% nå de siste ukene. Er lærer på ungdomsskole, så er ganske slitsomme dager..

Går ut i permisjon 12 februar, og har vært i jobb frem til nå ja. Har 75% fast stilling og har jobbet ekstra slik at jeg har jobbet 100%.

Men nå kjenner jeg at kroppen ikke er i like god form som tidligere. Har mye bekkensmerter (bekkenlåsning) og er kvalm hver eneste dag fortsatt. Men skal ikke klage =) Glad jeg har klart å jobbe frem til nå iallfall.

Jobber som sykepleier, så har en svært hektisk hverdag med veldig mye gåing/løping, ståing og tunge tak. Det er også vanskelig å få tilrettelagt slik at jeg gjør mindre enn de andre. Skal jeg være på jobb så må jeg nesten være på jobb og gjøre det jeg skal.

Mulig jeg sykemelder meg 25% slik at jeg jobber bare 50% de siste 4 ukene jeg har igjen nå før permisjonen starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...