Olianna Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Skal sette inn ett eller to egg i morgen. Hva skjer da? Må jeg være der lenge etterpå? Må jeg være forsiktig med aktivitet etterpå? Er jeg klar for jobb på torsdag? Har vært på jobb i dag etter egguttak i går. Det gikk fint! :0) Dette SKAL gå bra! Blir utrolig spennende tid fremover!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg gjorde dette hos Hausken, og de satte inn eggene og vi reiste rett hjem etterpå. Ingen venting. Jeg fikk beskjed om å ta det litt med ro de første dagene etterpå, og grunnet vaginal tabeletter (2 stk, 3ganger daglig) synest jeg det var heeelt greit å være hjemme=) Lykke til!!=)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Fikk ike beskjed om å ta det rolig på Riksen. Lå i stolen 5-10 min etter innsetting,så kunne vi dra. Jeg fikk tabletter med en tube med gel/krem som jeg tok 2 dager daglig i 15 dager. Ikke noe å gruse seg til,kjenner ikke noe av det,eneste er den haken de setter på først,men innsettingen er smertefri:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har tatt mine 3 forsøk i danmark og hadde akupunktur både før og etter innsetting, så jeg lå med nåler i en halv time etter innsetting.. Var sykemeldt de to første gangene frem til testdag men siste gang jobbet jeg.. Lykke til )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 På st.olav sier de at vi skal leve som normalt )
74skytte Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg skulle leve som normalt, men unngå for mye hopp og sprett som aerobic ol. Jeg hadde sykemelding fom uttaksdagen og frem tom dagen etter innsetting. Altså 4 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå