Gå til innhold

Noen som har opplevd å ikke finne hjerte aktvititet når embryoet var 5 uker, men så dukket det opp på en senere UL?


Mamma til to søte sjarmtroll

Anbefalte innlegg

Er nok et helt dumt spørsmål, men jeg bare klamrer meg til et ørlite håp om at spiren min ikke er død allikevel, at de plutselig vil finne hjerteaktivitet når jeg skal på kontroll på KK denne eller neste uke.

Jeg kan liksom ikke tro at jeg har mistet. Det føles så uvirkelig. Jeg var bare inne på kontroll for sikkerhetsskyld for 3 uker siden. Jeg hadde blødd bitte litt, men det var nok sexen som gjorde det.

men ,men..jeg får vel bare tenke på det positive. at de finner det ut nå når jeg skulle vært 10 uker på vei, og ikke når legen ikke finner hjertelyd på kontroll i uke 12.

Jeg kvir meg ihel til pillen jeg skal få på KK. Men det er vel bare å svelge den pillen så alt kommer ut, så vi kan begynne å prøve igjen..men gitt om jeg kvir meg til den . det kommer til å være det værste jeg noen gang har stappet i munnen. Uff synes det er umenneskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på UL i uke 6-7 og da så de ikke hjerteaktivitet. Legen snakket om at det ikke var uvanlig at man var kortere på vei en antatt. Hjerteaktiviteten dukket opp i uke 9, men den var så svak at legen mente det ville ende i spontanabort. I uke 10 var det ingen hjerteaktivitet lenger, og i uke 11 spontanaborterte jeg.

Det var dessverre ikke noe positivt eksempel for deg. Håper din historie er litt bedre enn min. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerte har ikke startet å slå i uke 5.

Men nr 3 var jeg og tok UL i uke 5 (trodde jeg ver uke 6) da så de kun en tom fostersekk.

Uken etter fant de et bankende hjerte.

Nå er han tre år og løper rundt her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går an:) Noen ganger går de i en slags "dvale" før de utvikler seg videre. Men er det tre uker siden de ikke så noe på ul? Har de ikke tatt hcg eller noe annet av deg siden da? og så mente de at det var en abort på vei? Eller tar jeg helt feil? Jeg har mistet mange ganger, og det er umenneskelig å gå i tre uker uten å få noe mer sjekk.... mener nå jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i går og da fant han ingen hjertelyd og fastslo MA. Jeg ble henvist til KK i dag. Der fant hun embryoet og fastslo det til å være 4mm, altså ganske tidlig i graviditeten. Det var ingen hjertelyd , men det hadde hun ikke forventet å finne så tidlig uansett. JEg har fått time igjen den 21 for å se om det har vokse + om hjertet har begynt å slå. Mest sannsynlig er det en MA, men hun ville bare være på den sikre siden. Jeg skulle egentlig ha vært 10+1, og jeg er jo langt fra det. Men uansett, jeg har iallefall en mye bedre dag i dag enn hva jeg hadde i går. tårekanalene trenger en pause, om det så bare er for noen få dager. Hun tok HCG i dag og, så nå får jeg nok endelig svar snart.

tvi tvi..selvom håpet er svært lite, så er det jo et håp til det motsatte er bevist. Tidligere hcg resultat er jo ikke akkurat med meg heller,men,men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

inne fra andre trimester..

var på tidlig ul i ue 5 jeg også..

ingen aktiviteet...

uka etter var jeg tilbake og da slo det der inne<3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...