Gå til innhold

rare lyder fra baby :( nervøs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min lager så rare lyder når han har fått mat. grynter og kremter og harker lange tider. Hjelper ikke mye med raping og gulping. I natt var det skikkelig ille, han sov nesten ikke fordi han lå å vred seg og gryntet. Han er nok ikke forkjøla, for ikke tett i nesa, og når han først sover så puster han helt normalt. Legger på seg fint og virker fornøyd, men stadig mer av disse lydene nå... Vet babyer lager mye lyd men syns dette er veldig mye da...Lurer på om det kan være "truelyder" i forbindelse med vondt i magen, men er bekymret. Tenk om han ikke får puste ordentlig. Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sønnen min oxo lager en del lyder og "harker/kremter"... Og han lager masse lyder i søvne, våkna i natt rundt 01 og han sov og lagde lyder, dette gjør han oxo opp til 1t før han våkner og er sultej ,våkner jeg av lyden og venter...

Vet ikkke om dette hjelper men alt er nok bra, de beg å grine om noe er i veien el har vondt i magen osv!

Skrevet

Jeg har vært oppe utallige ganger på nettene og satt en flaske til varming fordi jeg er sikker på at hun skal våkne, men neida....bare grynter og "snorker" innover liksom og knirker skikkelig. Jeg ble gal av alle lydene i starten, klartre ikke sovne fra det. Men er visst vanlig at de lager masse lyder, og som sagt over har de vondt så gråter de.

Skrevet

Min lager å masse rare lyder. Men ikke så mye som for et par uker siden. Hørtes ut som en hel bondegård som lå ved siden av oss,hihi. Noen ganger hørtes det ut som hun ikke fikk puste,men hun sov og hadde det helt fint hun. I motsetning til mamman :o)

Skrevet

datteren min gjør det og.. vet ikke hva det er.. men tenker at hun jobber med noe i magen...akkuratt som presse lyder grynting.. hehe.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det,.., men hørest ut som det du beskriver ja..

Skrevet

Nå ble jeg litt glad :) for at vi er flere - sniker meg inn fra desemberklubben, greit å få tips fra dere som har litt mer erfaring :) min lager og disse lydene- og jeg ligger våken og lytter nervøst. Pappaen må ta sine tørner mens jeg sover på annet rom, for han sover bedre fra disse lydene.

Skrevet

Ja, dette kjenner jeg også igjen. Hun både grynter, stønner, kremter, piper, ler, nyser, hikster, sukker, smiler, "synger", smatter og "prater" i søvne konstant. Er helt komisk å se og høre på. Etter mat lager hun også veldig mye lyd - tror hun forsøker å rape og ikke altid får det til. Etter en rap roer hun seg litt ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...