Gå til innhold

Hjelp! Vannkopper!

Santi og gjengen

Anbefalte innlegg

Fikk vite av mamman til det barnet som var her idag, at broren hadde vannkopper. Jeg har sannsynligvis IKKE hatt det, så nå er jeg selvfølgelig livredd for at jeg skal bli syk (voksne blir skikkelig dårlig hvis de får det for første gang i voksen alder), og enda mer redd for at det skal føre til misdannelser hos fosteret (er bare 9+4). Har lest mye(desverre), så nå er jeg selvfølgelig engstelig. Trodde liksom at graviditetene skulle bli lettere og mer bekymringsfrie etterhvert, men sannelig er jeg ikke like bekymret nå for alt som kan gå galt, og det hjalp ikke å vite at jeg sannsynligvis er utsatt for smitte...

Noen som har noe peil på vannkopper, hva man kan gjøre, osv?

Har heldigvis legetime på mandag til første kontroll, og da skal jeg be om å teste om jeg har hatt det. I så fall kan jeg jo slappe av, i motsatt fall, har kanskje legen noe å si?

Augustmamma

Fortsetter under...

eldste jenta mi fikk vannkopper da jeg gikk gravid med nummer to. dro til legen for å høre om det var farlig for babyen ( var 25 uker da ). men han sa at så lenge jeg ikke fikk det like før fødsel var det ingen fare. hadde jeg fått det ved samme tid som fødsel kunne babyen fått lungebetennelse eller liknende. husker ikke helt:)

ble litt rart skrevet dette ser jeg, håper du forstår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...