Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hei, skal forhaapentligvis snart starte med sproyter (skal ha siste konsultasjon paa torsdag), og leste om medisinene. Hadde dere masse bivirkninger? Jeg er litt redd for at jeg blir en "bitch" ;-) Er normalt ikke paavirket av hormoner ifm mens og slikt, saa vet ikke om dette kan paavirke meg negativt jeg.. Noen som har erfaringer??
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Fikk veldig vondt i hode av spray, og ble veldig oppblåst av sprøyter, såå jo super gravid ut hehe... men det er verdt hver eneste bivirkning spør du meg ) 2 og 3 forsøket hadde jeg ikke så vondt i hodet, men veldig oppblåst og små vondt i magen av sprøytene.. Lykke lykke til, måtte spiren sitte!!
L13L Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Hei. Tror det er veldig individuellt, jeg hadde ingen bivirkninger som jeg la merke til og ikke er jeg spesiellt plaget ifm mens heller. Jeg har nå tre uker til termin og alt har gått veldig bra. Lykke til :-)
Madam-mim Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde mye hetetokter om dagen og svettetokter om nettene av sprayen. På sprøytene hadde jeg menslignende smerter. Men det er som du ser veldig forskjellig. Noen merker ikke noe spessielt:)
74skytte Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde litt vondt i hodet under sprayingen. Under stikkingen, hadde jeg noen dager med hetetokter, men ikke noen store, ubehagelige bivirkninger. Spurte mannen min om han hadde merket noe forskjell på meg,men det hadde han ikke. Dette går nok bra. Lykke til!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 Ingen humoersvigninger og slikt altsaa??? ;-) Det er de jeg er mest redd for... Vil ikke la det gaa ut over gubben stakkar ...
Madam-mim Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Må vel si jeg hadde litt humørsvigninger. Jeg er ikke en person som gråter lett men under prosessen med medisiner kunne jeg gråte av en reklame f. eks..hehe.. men det er jo ikke noe som går ut over mannen. Var verre i rugeperioden da jeg gikk på progestan, da var klørne ute hele tiden! Men, det skulle nesten bare mangle at vi får bivirkninger og humørsvingninger av alle disse medisinene, det er ikke naturlig for kroppen, så håper du har en forståelsesfull mann om du skulle bli litt ustabil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå