Gå til innhold

Dere som har barn på 21-22 mnd. Skostørrelse. Lurer veldig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente som blir 2 i mars bruker str 21 i sko. 20 går også fint å bruke. Hun har ikke vokst omtrent i bena siden vi begynte med sko like før hun var 1 år. Burde hun ikke vokse litt der også snart..?

Jeg bruker 38 i sko og faren hennes 42/43.

Hva med deres barn???

Håper dere svarer.

Fortsetter under...

Skrevet

Føttene vokser vel i rykk og napp de som resten av barnet. Snuppa mi som blir to i februar, brukte str 20 i sko i sommer og de var litt for stor da vi kjøpte dem, og nå er det altfor små. Mens ei nabojente på samme alder brukte str 23 i sommer. Stor forskjell på barna. Vinterskoene vi valgte, var Ponni str 23, slik at de kunne holde vinteren ut. Men i noen merker passet str 22.

Jeg bruker str 37 og 38 i vintersko, men jeg tror ikke det har så mye å si for hvor store barnet ender opp med :)

Skrevet

gutt på straks 22 mnd, str 24 i sko. Store føtter og stor gutt :)

Skrevet

Gutt på halvannet år, kjøpte vinterskoene i str. 23, han berger ut denne seseongen, regner jeg med. Søsknene hans er også relativt "langfota"

Skrevet

lille snupp som blir to år i mars har visst lange føtter ja hehe

såg i går at hun gikk litt vondt i skoene så nå e det ut å kjøpe str 24!

Skrevet

Min gutt på 21 mnd bruker 23/ 24 i sko (vinterskoene skal jo være en str større). Han brukte str 20 i våres, 21 i sommer, 22 i høst, så her vokser de hele tiden:)

Annonse

Skrevet

Jenta mi blir 2 år i april.. bruker str 22..

Skrevet

min gutt på 21mnd bruker 24 i sko, og har gjort det ei god stund!

Han har en kamerat som er like gammel, og han har brukt 21 nesten siden han lærte å gå for snart et år siden:o)

Skrevet

Her er Eline som er 2 år om litt under en mnd. str. 21 eccosko mens hun har 24 i vintersko. Skal ha plass til tjukke sokker i vinterskoene de er forøvrig Viking.

Skrevet

OBS var ikke 21 i Eccoskoene men 22!

Skrevet

jenta på snart 21 mnd, bruker 21 i eccosko, og 22 i støvletter og støvler.

Skrevet

Eccosko er veldig fine.....MEN SÅ TRANGE OVER VRISTEN!! Skulle ikke tror de var laget for barneføtter!!

Nei her holder vi oss til Ponny, Skofus og denslags :)

Annonse

Skrevet

har aldri opplevd det..å vet om mange som er fornøyde..men barn har jo forskjellig fasong på bena da. kansje hn har brei fot?

Skrevet

Vi har prøvd 2 sandalparr og 2 par med Ecco spasersko og har ikke ahtt problemer med Eline med at de er trange over vristen på henne.

men de små slik som oss har jo forskjellige bein da.

Skrevet

Min jente er nettopp blitt 16mdr og bruker 23 i sko. Høstskoene var i 22, men vi måtte opp i 23 i vintersko.. Sandalene hennes i sommer var i str 20, så hun har vokst litt ja, hehe.. Men hun er veldig lang også da, 85-86cm lang..

Skrevet

Gutt som blir 2 år i april, bruker 23 i vintersko. Har brede bein, men har plass til ullsokker i str 23.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...