Gå til innhold

Føler meg klar....


anesofie

Anbefalte innlegg

Hei jenter... jeg har tre uker til termin, men føler meg veldig føde klar, hodet har festet seg, har mye kynnere og mens lignende smerter, stikkinger i underliv og lav mage?? Flere som meg, er dette et tegn på at ting er i gang?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som om jeg skulle ha sagt det selv.... Jeg "føler" at ting er igang, men prøver å fortelle meg selv at det kan gå lang tid. Det ER 3 uker til termin og det kan gå over tiden også. Håper ikke det da. Brukte 72 timer på 1. barnet og andre mann ble satt igang på terminen. Tok litt tid da også, men da det først satt igang på ordentlig... tok det 8 timer før gutten var ute. han var vel ikke helt klar han heller. Lurer fælt på om det skal gå fortere nå.

Lengter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg suger til meg alt som kroppen gir av små tegn og håper på mer. Har 3 uker igjen i dag. Har de siste dagene hatt noen tak i ryggen og masse stikkinger i underlivet. Vil så gjerne ha mer, jeg tror ikke dette er nok til at ting er i gang. Kanskje litt modning bare. Jeg er kjempeklar for å få ut babyen vår nå. Håper hun ikke venter hele 3 uker til. Eller om enda værre, 5 uker....sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...