Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var på egguttak i går. Fordi mitt forsøk er gjort om fra AIH (inseminasjon) til IVF har jeg ikke blitt nedregulert. (dvs at min egen eggløsning kune komme) Da jeg var på ul i forrige uke hadde jeg mange fine eggposer, men da jeg var til egguttak i går hadde de fleste sluppet taket, så vi bare fikk ut to egg. Ringte i dag og fikk vite at ihvertfall ett egg er befruktet. Dette skal jeg sette inn i morgen. Det spiller vel egentlig ingen rolle om jeg ikke hadde flere en to egg? Ett av de er jo befruktet, og de setter jo ikke inn flere enn ett, høyest to allikevel... Noen andre som bare har tatt ut ett eller to egg?

Takk til alle som svarte meg angående egguttak. Det gikk så fint som bare det!! Spesielt behagelig var det jo ikke, men det gikk fort og greit!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg fikk ut fler da (12) men uansett fikk jeg tlf dagen etter og bare ett spm var befruktet, kanskje to... de var ikke sikre.

Dagen jeg satte inn var det andre også befruktet, så de satte inn to og jeg er gravid. Så du trenger kanskje bare ett!!=)

Masse lykke til og håper det blir værende i.. tja.. ca ni mnd=)

Skrevet

Holder jo med ett eller to egg til innsetting:) Men grunnen til at det er greit med flere befruktede egg er for da er det mulig å få fryseforsøk senere.

Skrevet

Ja da satser vi på at ett eller to sitter.Har godfølelsen, så håper dette skal gå bra. :0) Så spennende med deg da! Du får holde oss oppdatert etter ul! Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...