Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er alenemor til tre skjønne unger på 10 år,8 år å 2,5 år.... Er i full jobb å går skole i tillegg.. Travel hverdag..Har hatt spiral i 1,5 år og det har fungert utmerket tidligere... Har vært litt sammen med en for en liten stund siden...ikke noe seriøst,men nok til at jeg begynte å gruble litt når mensen ikke dukket opp i rett tid....Det tok 9 dager før jeg torde kjøpe test å ja den var positiv,tok en til også positiv.... Så nå vet jeg sannelig ikke opp ned på noe... Alenemor til fire??? elr abort??? er ikke noe særlig for abort,men nå vet jeg sannelig ikke... Har time på sykehus i morgen ,må fjerne spiral elr ta abort... har ikke bestemt meg... Hjelp hva skal jeg gjøre????
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hei! Høres ut som en aktiv kvinne du da! Har du lyst på et barn til? Det er vel det viktigste spørsmålet. Om du har overskudd og lyst. Utdanning kan du fortsette med etter at barnet er født eller begynt i barnehage, så det ødellegger ikke muligheten din der. Hvis jeg er i tvil om noe, så pleier jeg å ta et ark, sette en strek på midten, så skrive opp for og imot på hver sin side. Kanskje du kan gjøre det, for å få litt perspektiv? Du kan nå be om en samtale med en sykepleier i morgen? Så kan du jo fjerne spiralen i morgen, om du trenger mer tid for å bestemme deg. Lykke til!
maria isabell Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 det elisabeth sier er smart...tenk ka du har lyst til...du hørest ut som du klarer det meste!! lykke til med valget...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Følg magefølelsen din! Hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg derimot ikke vært i tvil. Jeg ville tatt abort. Uansett, lykke til.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Enig med Elisabeth sitt innlegg. Skriv ned for og imot, og føl på om du er klar for hverdagen og en liten til. Du vet jo alt om hvordan den tiden er så du har en klar fordel. Er det plass til en liten en i flokken eller trenger de 3 allerde såpass mye av deg at det holder? Og evnt finn en venninde/familiemedlem/barnefar som kjenner deg og din situasjon og myldre litt sammen. Alt er stort sett enklere når man får snakket ut litt;) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 jeg er alene med 6 barn å blir 29 år..den minste er 1 mnd nå...så d jeg vil fram til er at klarer jeg å vær alene me 6 barn så klarer definitivt du 4:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå