Gå til innhold

Jeg KJEDER meg!!! Hva finne på?


Sigurd&Solveig

Anbefalte innlegg

Etter at jula er overstått og mann og barn er tilbake på hhv jobb og i barnehage så er det gudsjammerlig kjedelig å være ute i permisjon! Jeg prøver virkelig å kose meg denne siste tiden, lese bøker, møte venninner på cafè, komme meg ut på tur hver dag, surfe litt på nett +++. Men jeg sliter virkelig med å bare gjøre "ingenting".

 

17 dager igjen til termin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har sikkert som mange av oss andre bilder som egentlig burde vært i album... hva med å starte et sånt prosjekt? kjøp et album med blanke sider så har du masse fleksibilitet i forhold til hvordan de skal inn i albumet og så kan du skrive litt mer om hvert bilde enn hvis du kjøper de med ferdige lommer i :o)

 

Jeg synes det er supergodt å gjøre ingenting nå for min del, har begynt å framkalle bilder til mitt albumprosjekt, har ikke framkalt bilder siden vi kjøpte digitalkamera våren 2006 - så her er det masse å gjøre, men har ikke begynt enda. Har også et par småting som jeg ikke er ferdig med i forhold til jobben, som heller ikke blir gjort - dagene går jo kjempefort med å ikke gjøre noen ting.

 

Nå hører det nok med til historien at jeg egentlig er litt enstøing, og siden jeg normalt både jobber lengre dager enn mannen min og gjør mer på kveldene enn han gjør så er jeg veldig sjelden alene hjemme - så nå brukes dagene til å nyte ensomheten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjeder meg fryktelig masse jeg også. tenkte samme tanken å fylle et album.har i grunnen ikke så mange bilder som burde vært fremkalt men jeg har noen fra den tiden jeg var i etiopia i praksis. de kan jo være greie å ha i album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja..jeg føler meg rett og slett ubrukelig om dagen. Ikke sover jeg på nettene heller, pga. vondter... så når jeg endelig sovner ut på morgenen så sover jeg til klokken er både ett og to. Når frokosten da er unnagjort så er det liksom ikke så mye igjen av dagen heller. Så jeg sitter her og blir tung og gretten og bimmer og sløver ned hjernen foran tv´en. I over i morgen legger UiO ut enkeltemnene sine, og jeg gleder meg til å melde meg opp til eksamen så jeg kan begynne å lese litt istedenfor å bli hjenedød av tven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg opp på nettstudier på BI, så nå må jeg bare få skaffet pensumlitteraturen. Hvis ting får etter planen så rekker jeg akkurat nettsamlingen om 2 uker;-).

 

Nå har det blitt litt mer å henge fingrene i: 2-åringen skifter barnehage i disse dager, noe som selvsagt må følges opp. Og så skal jeg være med på et heldagsseminar på jobb i neste uke - det gleder jeg meg til!

 

Nå er det alltså bare å holde ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...