Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Emily Ellinor Lily Emma Louise Olivia Ylva Oda Mannen min og jeg har rimelig urnorske navn. Virker det da rart å ha slike internasjonale navn på babyen? Er disse jeg/vi liker best.
prebs Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Tre på topp: 1.Oda 2.Ellinor 3.Emma Louise Hvis det er slike navn dere liker, så kjør på! Jeg liker særlig disse tre godt.
Vannmann35 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Det er deres foreldre som har valgt deres navn, så det kan jo ikke dere noe for - dere står helt fritt til å velge deres egne barns navn :-) Min rangering: 1. Lily - nydelig 2. Emma Lovise (Louise er ikke så pent synes jeg) - flott, men Emma er jo litt vel godt brukt nå da desverre... 3. Oda - flott! 4. Ellinor - pent 5. Emily - søtt 6. Olivia - synes ikke det klinger så bra på norsk 7. Ylva - liker ikke, passer best til en hund
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Hvis jeg noen gang får en jente skal hun hete Olivia. Og det er jo et ganske norsk navn.. min bestemor het det som mellomnavn og derfor vil jeg ha det selv.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Ville gått for Ellinor eller Oda Emily er ikke fint på norsk ;(
ma-85 Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Oda, Ellinor, Emma og Ylva fungerer bra med de fleste norske etternavn tror jeg. Oda er da strengt tatt ikke noe internasjonalt navn heller? Olivia er skikkelig fælt synes jeg. Hva med Oliva istedet? Fungerer mye bedre på norsk.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Synes ikke Oliva var noe navn akkurat, høres ut som et olivenoljemerke. Forsiktig forslag om Emilie i stedet for Emily herfra.
Mio. Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Lilly (men helst med 2 L`er) Ylva Olivia Oda Emma Ellinor Louise (men Lucie er finere) Emily (ikke pent)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 1. Olivia - poppis, men så utolig fin klang i navnet:-) 2. Oda - synes det er enkelt, greit og har pen klang 3. Ylva - litt mer uvanlig navn, og det beste valget hvis dere vil ha et navn som skiller seg litt ut De andre falt ikke helt i smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå