Gå til innhold

bør jeg være bekymret???

Anbefalte innlegg

Var til legen for første gang i går ... er gravid i min 9. uke med termin i august ... legen min har ultralyd, sikkert en enkel utgave. Legen tok da utvendig ultralyd for å sjekke at alt var ok. Og det er nå jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke legen. Størrelsen på fosteret er identisk med antall uker jeg er på vei ... men kunne ikke se noe hjerteslag ennå ... det sa legen ikke ville bli synlig på utvendig ultralyd før i uke 10 - 11 ... så legen tok en hcg prøve og jeg skal komme tilbake igjen om 1 uke.

Har fremdeles symptomer på at jeg er gravid ... sinnsyk kvalm, ømme bryster, hoven mage osv ...

Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136473220-b%C3%B8r-jeg-v%C3%A6re-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ved utvendig ultralyd så tidlig ser man ikke så fryktelig mye fortalte min gyn meg. Det enkleste er å få en innvendig ultralyd, da vil du nå i uke 9 se at hjerte slå! - og det er bare helt fantastisk.

Skal tilbake til gyn'en min i uke 10 og det var ikke sikkert da at man kunne få med seg så mye på utvendig ultralyd - derfor er innvendig veldig greit!

hilsen fra meg

jeg har småblødd i 14 dager, har ikke hatt andre symtomer enn vondt i brystene, så var redd det var dødt, men nå har jeg vært på innvendig ultralyd og hjertet slo, han så ikke hvor jeg blør ifra, men han sa at jeg har truende abort pga blødningene:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...