Gå til innhold

Etterkontroll etter LAP på Riksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på dette i slutten av januar. Hva gjør de da? Jeg skal på IVF poliklinikk, og har gitt beskjed om at jeg ønsker IVF - som jeg også har fått godkjenning for der.

Lurer på om jeg skal ha med meg mannen min eller ikke. Snakker de om IVF behandling under etterkontroll etter LAP?? Får man grundig informasjon om det da?

Mannen min vurderer om han skal holde seg hjemme og at kun jeg reiser inn denne gangen (vi bor i Aust-Agder). Synes det er viktig at han er med hvis en får mye info om IVF...

Håper på svar! Føler jeg ikke får ordentlig svar av sekretærene på Riksen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var på etterkontroll etter lap, (var på lokalsykehuset vårt, og ikke Riksen) skulle mannen min være med. Vi hadde da bare en samtale om veien videre. Det var da det ble bestemt veien videre til ivf. På forsamtalen til ivf på Riksen var også mannen min med. Det står det på innkallelsen også. Men vet jo ikke helt hvordan de gjør det når du skal til Riksen. Siden dere må reise så langt, så burde du ringe dit for å høre nøyaktig hva dere skal der, og om dere begge må møte. Kanskje de kan slå sammen etterkontrollen til lap og forsamtalen til ivf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...