Gå til innhold

føler meg ikke gravid. Noen andre?


mamma82til2

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er gravid for andre gang, og er ca. seks uker nå. Har hatt litt symptomer som ømme bryster og litt småkvalm(ikke noe særlig mye), og ikke så mye matlyst, men jeg føler meg ikke gravid. Er det noen andre som føles det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du beskriver omtrent mitt svangerskap så langt!

Litt ømme pupper et par ganger om dagen, mest om natta, litt uggen, mest mot kvelden, litt murringer, men med flere dagers mellomrom. Har vært kvalm én morgen....er konstant trøtt, det er vel det eneste.

 

Husker ikke så nøye hvordan det var i forrige svangerskap, men mener puppene var ømmere og kvalmen mer tilstedeværende, men husker jeg hvilken uke dette startet? Neppe!

 

Er 7+3 idag, har sett hjertet slå på UL og senket skuldrene noen hakk da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at vi husker svangerskapet der vi slapp sist, med stor mage og bevegelse. Og nå er det vel ikke mye å kjenne. Jeg vet ikke. Men har har SA før og er redd for at det skal skje igjen. Får håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg overhode ikke gravid jeg hell..

Har kun ømme pupper og det er alt..stikninger har jeg ikke lengre de forsvant i uke 6..nå er jeg 7+2

 

skal på første legekontroll 15. med UL så da får jeg vel beviset på at der er noe der inne hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke gravid jeg heller. Verken kvalm, nesten ikke ømme bryster, ingenting. Med de to forrige var jeg kvalm fra dag en. Men skal vel være glad for at man ikke henger over doskåla hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...