Prish Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Vi har ikke den kanalen og jeg har veldig lyst til å se på unge mødre i kveld...
suseduse Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 har man kanal 5 hvis man har kabeltv (standard pakke i blokk, tv2,nrk1,2,3, tv3, tvnorge, zebra etc)
Prish Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Har ikke sett snurten av kanal fem her hos oss. Har nettopp kjøpt ny tv, så alt er jo nyinnstilt. Faen, Bor midt i Oslo sentrum og ikke ha den eneste kanalen det er noe å se å i kveld.
suseduse Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 ja, jeg trodde også den skulle være med på standard pakke på kabeltv, men tydeligvis ikke... VIL SE!!!!
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Du må oppgradere tuneren som hun over sier. Gjøre sånn at den søker etter nye/flere kanaler. det heter ikke kanal 5 som noen skriver her, men FEM som i female, er for oss kvinnfolk vettu. Lykketil med søkinga, har heldighvis en mann som har jobbet med kabel-tv, er helt grønn på det der......
* 5 om dagen * Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 på parabol ligger den automatisk på kanal 8. den søker opp nye av seg selv. ellers må dere se på hva som er inn i pakka på kabel tv...ikke sikkert den er inne.
Gjest Mayflower Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Svarer mitt eget svar! Gikk inn på nettsiden til tvnorge, så link til kanalFEM. Der kan man se hele serien på webtv for 49kr, 1 episode for 39kr, eller alle program på kanalen i 1mnd for 59kr
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 hvordan oppgraderer man tuneren da?
* 5 om dagen * Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 når jeg tenker etter, burde den jo ligge under de andre nrk baserte kanalene. er jo er bi kanal til nrk. og den heter kun FEM. Ikonet står i venstre hjørnet, i en blå firkant når du ser på tv.
* 5 om dagen * Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 kanalsøk. må vel inn på innstillinger på parabolen...men det er ikke lett å forklare, for alle er forskjellige på hvordan man stiller og søker...
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 okei,jeg skal prøve:) ser at du fikk det til..jeg har gull pakken fra viasat,da BØR kanal fem være der..
* 5 om dagen * Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 jeg har vært inne på viasat sine sider, og de har ikke kanal fem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå