Gå til innhold

noen enebakkinger her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært kult å treffes en dag......eller hva????

Skrevet

jeg er fra enebakk.. virker som det bare er oss her inne som kommer fra enebakk :o)

Skrevet

Hei! Jeg bor på Flateby. Når har dere termin og hvor skal dere føde? 3. april og Ahus her.

Skrevet

er fra ytre enebakk jeg da. moro at det er fler fra enebakk da. jeg skal føde på ullevål jeg da. termin 30.april.

Skrevet

J er fra Ytre, men bor i Oslo nå. er alikevel mye i Ytre da. har termin 25 april

Skrevet

Jeg skal føde på ahus.. har termin den 28 april.

Skrevet

barnefaren er fra ytre,og vi har masse venner derfra,teller d?? :-D

Skrevet

hva heter barnefaren? kanskje jeg vet hvem det er. når har du termin?

Skrevet

Joda, det er fler Enebakkinger :) Vi bor i Våglia.

Termin 11.04 (venter nr. 2, har en gutt på 3 år fra før).

Vet om mange "ytringer" som venter dette halvåret.

Skrevet

bor i råken jeg..har en jente på 3 år jeg også....vet ikke om noen kjente som venter barn i ytre, bortsettfra svigerinnen min som fikk en jente før jul.

Skrevet

Kjenner:

1 med termin i slutten av februar

1 med termin i slutten av mars

meg selv i april

1 med termin i slutten av mai

2 med termin i august

Alle disse har barn fra før. Vi er alle noen år eldre enn deg, så det er muligens derfor du ikke kjenner disse. ( Er forresten tidlig for de i august også). Alle damene er vel født mellom 1974-1978.

Skrevet

Kanskje derfor jeg ikke vet hvem disse damene er. For jeg er 83 modell. Så da er de 5-9 år eldre. Men kan jo hende vi hverfall kanskje møtes på barsel treff da. Mye mulig hun i mars og/eller hun i mai. Hehe koslig så mange som venter barn. Virker så koslig tid å få barn på. Fikk min 3 åring i august mnd, så gikk jo stor hele den sommeren og da var det temmelig varmt. Hehe...ttreffes kanskje på disse BIM treffene også... Tenkte jeg skulle være med nå i februar. Passet ikke på tirsdag som var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...