Gå til innhold

Ultralyd i dag på Majorstuaklinikken (9+2)

Anbefalte innlegg

I dag var ENDELIG dagen jeg har ventet på kommet. For jeg klarte jo selvfølgelig ikke å vente på innkalling på vanlig ul. Jeg måtte bestille time privat, og det angrer jeg ikke på i det hele tatt!!!!!

Legen hadde det beste av ul utstyret i Norge, og jeg slapp også å ha innvendig ul:-) For 1200 kr fikk jeg vite hvor langt jeg var på vei, 9+2 (det var det samme som jeg hadde regnet ut selv) Termin 11.08.08. Jeg fikk høre den FANTASTISKE hjertelyden, og av det han kunne se så det bra ut. Var ett foster:-)Roet meg med det samme:-) En deilig følelse!!! helt ubeskrivelig!!! Jeg fikk også med fargebilde og bilde i sort/hvitt:-) Pluss ett lite skriv på lengde av foster osv.....

Absolutt å anbefale!!!!

Hilsen lykkelig gravid

Fortsetter under...

Hei lillespire!

Ja gled deg altså! Jeg dro til Dr. Peter Molnar. Kjempe flink!

10 + 4 ja..da får du se den lille tassen vet du! Det bar en helt utrolig opplevelse. Hjertet slo 167 bpm:-) fort fort! Den så så bedagelig ut der den lå:-)

Gi meg en tilbakemld da!

Hilsen meg

hei snuppa27 og alle dere andre ;-)

Jippi,endelig var dagen kommet for ultralyd!Hadde gledet-gruet meg masse,lå våken mange timer i natt, hehe.

Men når jeg hørte hjertelyden, og så at det virkelig var et foster der, så ble jeg overlykkelig!! Ble et vendepunkt for meg,nå er det ikke innbilt svangerskap lengre! Hjertet slo 167 slag her også. Tror ikke det blir flere ultralyder før den i uke 18 nå. Selv om jeg er kjempekvalm idag, gjør det ingenting, det er verdt det ;-)

Stor klem fra meg

Hei lillespire!!!

Gratulerere så masse! Det er en så utrolig god følelse å se det lille hjertet slå. Fikk du også utvendig ul? Jeg er glad jeg slapp innvendig...vil liksom ikke forstyrre den lille tassen mer enn nødvendig heller.

I dag er jeg 10+1, og kommer ikke til å ta mer ul før innkallingen på Ahus. Da får jeg også vite om det blir jente eller gutt. Som jeg gleder meg.

Kos deg på gledesrusen da lillespire! Det er bare å nyte det!

Klem fra meg

Hei igjen!;-)

Ja, utvendig ultralyd her også heldigvis!;) Du får nye ukene framover til neste ultralyd, vi har ennå ikke bestemt oss om å vite kjønnet! Er litt uenig!

Nå er vi snart over den magiske 3 mnd-grensen også... juhu!

Ha en fin dag! klems

Annonse

Ja nyter hver dag som går selv om trlttheten og kvalmen av og til kommer snikende. Jeg har funnet ut at jeg blir mindre kvalm av å spise...hehe...må man så må man:-)

Vi har bestemt oss for å vite kjønnet på ul. Er så utrolig greit å planlegge rommet (vi flytter inn i nytt hus i mars) og samtidig begynne å handle inn klær til nurket:-) du får se om du klarer å vente da..hehe.

Snart over 3 mnd ja..huff så tregt den tiden har gått. Men nå som vi har kommet så langt er jo sjansene store. Magefølelsen min har vært god hele veien og jeg tror det også er ett bra tegn.

Ha en fin dag du også så snakkes vi!

Klemmis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...