Gå til innhold

Om 2 uker er babyen her!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg - jeg gleder meg også veldig. 12 dager igjen her - som datoen i nicket forteller om. Ja, tankene svirrer hele tiden omkring det som skal foregå - særlig nå som datoen er så konkret. De andre gangene har jeg ikke visst når det skulle skje. Lykke til! Nyt de siste to ukene.

Har igjen ca 3 uker til mitt ks, vet ikke dato enda, men blir sannsynligvis i løpet av siste uken i januar.... Begynner å bli utrolig spent nå ja... Kjenner masse spark/ bevegelse om dagen, så jeg tror hun trives der inne:-) Håper bare ikke noe skjer før det skal.

Var til en samtale på sykehuset. Gikk veldig bra. Men hadde vært til to samtaler tidligere med jordmødre som er spesialiserte i forhold til fødselsangst. Tror det hadde litt å si også. Da hadde jeg forsøkt andre tilbud de hadde liksom.

Annonse

Ja jeg var først til ei kjempe koselig jordmor,så hos en lege i går men fikk blankt nei,så skal e til ny samtale hos jordmora igjen i morra... Men e gir meg ikke,jeg tør ikke føde normalt.... Så har du noen gode råd jeg kan si for å få d????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...